Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@00:15:33 GMT

روزنامه‌های ورزشی ۱۷ آبان؛ کتف پرسپولیس در رفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۵۳۵۵

روزنامه‌های ورزشی ۱۷ آبان؛ کتف پرسپولیس در رفت

سرانجام مسابقات لیگ بیستم آغاز شد و در اولین روز از اولین هفته این مسابقات تمامی مدعیان قهرمانی مقابل رقیبان خود متوقف شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –شنبه ۱۷ آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "رونمایی رسمی از استقلال فکری" به رقابت حساس استقلال و مس رفسنجان در ایستگاه آغازین لیگ برتر پرداخت، رقابتی که به عنوان اولین نمایش رسمی استقلال محمود فکری شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان"قهرمان هر وقت با تساوی شروع کرد، قهرمان نشد" به بررسی تاریخچه توقف مدافعان عنوان قهرمانی در اولین گام یک فصل لیگ برتر پرداخت، جایی که هرگاه یک مدافع عنوان قهرمانی کار خود را با تساوی آغاز کرده سرانجام موفق به حفظ عنوان قهرمانی خود نشده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "کتف پرسپولیس در رفت" به توقف سرخ‌پوشان در هفته آغازین لیگ برتر مقابل سایپا پرداخت، نتیجه‌ای بعد از مدت‌ها بین پرسپولیس و صدر جدول فاصله انداخت.

"خراسان ورزشی" با عنوان "پرسپولیس گلزن نداشت" به توقف سرخ‌پوشان مقابل سایپا پرداخت و این توقف را نتیجه ناتوانی و عدم برخورداری سرخ‌ها از مهره‌های تهاجمی دانست.

"ایران ورزشی" با عنوان"حسرت سراسری" به توقف تیم‌های مدعی قهرمانی از جمله تراکتور، فولاد و پرسپولیس در اولین روز فصل جدید لیگ برتر پرداخت، نتایجی که فعلاً نساجی مازندران را به عنوان صدرنشین جدول معرفی کرده است.

"شوت" با عنوان "آغاز ماراتون استقلال و فکری" به آغاز کار رسمی محمود فکری با استقلال پرداخت، سرمربی جوان و نسبتاً محبوب که می‌تواند آینده روشنی را برای خود و تیم دوران بازی خود ایجاد کند.

" پرسپولیس" با عنوان"دستان خالی یحیی و دستان بلند منادی" به کسب نتیجه تساوی در رقابت هفته آغازین پرسپولیس و سایپا پرداخت، نتیجه‌ای که به نظر این روزنامه نتیجه دستان خالی یحیی و عملکرد خوب دروازبان سایپا بود.

"صدای سپاهان" با عنوان "استارت سلطان محرم در لیگ برتر" به اولین تجربه رسمی سرمربیگری محرم نویدکیا در لیگ برتر پرداخت، جایی که شاگردان سرمربی جوان سپاهان در هفته اول لیگ باید مقابل گل گهر سیرجان صف آرایی کنند.

"سبز سبزم" با عنوان"دوباره همان آش و همان کاسه" به توقف ذوب آهن مقابل شاگردان فولاد با اشتباه فاحش داوری پرداخت، اشتباهی که به نحوی پیروزی ذوب آهنی‌ها را خراب کرد.

کد خبر 453853

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه شوت روزنامه ورزشی روزنامه خراسان ورزشی روزنامه فرهیختگان ورزشی روزنامه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان صدای سپاهان سبز سبزم لیگ بیستم کمال کامیابی نیا محمود فکری تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن اشتباهات داوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ برتر پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس

با توجه به نتایج رقم خورده تا امروز در ادواری که تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر حضور داشته این باشگاه هنوز نتوانسته در هیچ یک از رقابت‌های لیگ برتری در تقابل با تیم پرسپولیس برنده زمین مسابقه را ترک کند.

نگاهی به بازی‌های اخیر این دو تیم در لیگ برتر مشخص می‌کند نساجی فقط در ۵ بازی آخرش مقابل استقلال ۱۵ بار دروازه خود را باز شده دیده است. علاوه بر آن، این تیم شمالی پیروزی هنوز نتوانسته طعم شیرین برد مقابل پرسپولیس در لیگ برتر را بچشد.

اما از سوی دیگر ساکت الهامی سرمربی استقلالی تیم نساجی مازندران نیز در تقابل با پرسپولیس یک بار موفق شده در دوران هدایت مس رفسنجان مقابل سرخ های تهرانی این تیم پرطرفدار لیگ برتری را متوقف کند. از این رو شاید بتوان گفت علاوه بر انگیزه‌های زیاد بازیکنان تیم نساجی مازندران برای کسب پیروزی مقابل پرسپولیس ساکت الهامی نیز شخصاً انگیزه‌های زیادی برای کسب موفقیت مقابل شاگردان اوسمار ویرا دارد تا با شکستن طلسم نباختن پرسپولیس مقابل نساجی مازندران خودش را بیش از پیش نزد هواداران نساجی مازندران و البته استقلالی‌ها محبوب کند.

بدون شک آنچه بیش از هر چیز در چنین شرایطی برای تیم استقلال مهم به نظر می‌رسد این است که تیم پرسپولیس در ۵ هفته باقی مانده تا پایان لیگ برتر امتیاز از دست بدهد تا بخت آبی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر شود.

از یاد نبریم که ساکت الهامی در ابتدای فصل جاری لیگ برتر نیز یکی از کاندیداهای سرمربیگری تیم استقلال همراه با محمد ربیعی بود که در نهایت جواد نکونام هدایت تیم استقلال را در دست گرفت.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی