Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@12:28:01 GMT

آخرین وضعیت شمارش آرا در آمریکا + جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۵۳۹۳

آخرین وضعیت شمارش آرا در آمریکا + جزئیات

با گذشت ۴ روز از برگزاری انتخاب آمریکا، همچنان تشخیص برنده این انتخابات در حاله ای از ابهام قرار دارد؛ اما بایدن همچنان به پیشتازی در ایالات تاثیر گزار ادامه می دهد، هرچند که فاصله آرا در برخی از آنها کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در زیر به بررسی وضعیت فعلی دو کاندیدا در ایالت‌های باقی مانده می‌پردازیم:

ایالت پنسیلوانیا: ۲۰ رأی الکترال / پیش‌بینی برنده در این ایالات با اعلام قاضی دیوان عالی مبنی بر کنار گذاشتن آرا غیابی که پس از اتمام زمان رأی‌گیری به حوزه‌ها رسیده اند، بسیار سخت شده است؛ اما اختلاف آرا بایدن با رقیب خود، ترامپ بسیار افزایش یافته و به ۲۸ هزار و ۸۳۳ عدد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو بایدن با پیروزی در این ایالت، برتری خود در انتخابات آمریکا را قطعی کرده و دیگر نیازی به آرا دیگر ایالت‌های باقی مانده ندارد. درصد آرا: جو بایدن ۴۹.۶ و دونالد ترامپ ۴۹.۲

ایالت نوادا: ۶ رأی الکترال / با شمارش ۸۷ درصد آرا، بایدن ۴۹.۸ و ترامپ ۴۸.۱ درصد آرا کسب کرده اند و بایدن بازهم اختلاف خو با رقیب را افزایش داده است. انتظار می‌رفت شمارش آرا در این ایالت روز گذشته پایان یابد اما با اعلام وزیر داخلی آن، شمارش آرا زودتر از تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبانماه) تمام نخواهد شد. بادین در صورت پیروزی در این ایالت، تنها به کسب آرا آریزونا نیاز دارد.

ایالت جورجیا: ۱۶ رأی الکترال / با شمارش ۹۹ درصد آرا بایدن توانسته بر خلاف روز گذشته برتری درصدی آرا نیز به خود اختصاص دهد و با ۴۹.۴ در برابر ۴۹.۳ درصد، اختلاف خود با رقیب را حفظ کند. جورجیا نیز یکی از حیاتی‌ترین ایالت‌های باقی مانده برای بایدن است که با کسب آرای آن تنها به پیروزی در یکی از دو ایالت آلاسکا و نوادا نیاز دارد. معاون وزیر داخلی این ایالت با اعلام اینکه شمارش آرا پایان یافته است گفت که به دلیل اختلاف بسیار کم آرا دو کاندیدا، رأی بازشماری خواهد شد.

ایالت آریزونا: ۱۱ رأی الکترال / بر خلاف روند صعودی اختلاف آرا جو بایدن در اکثر ایالت‌های باقی مانده با رقیب خود، در ایالت آریزونا که فاکس نیوز رسانه جمهوری خواهان آرا الکترال آن را به بادن اختصاص داده بود، اختلاف بسیار کاهش یافته و از ۴۳ هزار و ۷۷۹ به ۲۸ هزار و ۸۳۳ رأی رسیده است. بایدن در صورت حفظ نتیجه در این ایالت، تنها به پیروزی در یک ایالت دیگر نیاز دارد.

ایالت کارولینای شمالی: ۱۵ رأی الکترال / در این ایالت ترامپ توانسته از روز گذشته اختلاف خود با بایدن را در آن حفظ کند؛ اختلاف آرا دو کاندید از روز گذشته ۷۶ هزار و ۷۳۷ رأی بوده و مقامات آن اعلام کرده اند که شمارش آرا در آن تا ۱۲ نوامبر تمام نخواهد شد. درصد آرا: ترامپ ۵۰.۱ و بایدن ۴۸.۷ درصد.

ایالت آلاسکا: ۳ رأی الکترال / آلاسکا نیز از ایالت‌های سنتی جمهوری خواهان است و ترامپ نیز با اختلاف بسیار زیادی از رقیب خود جو باین جلو افتاده است. ترامپ در این ایالت ۶۲.۱ و بایدن ۳۳.۵ درصد آرا را به دست آورده اند؛ البته هنوز ۵۰ درصد آرا در این ایالت شمرده نشده است.

کد خبر 453897

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا انتخابات آمریکا 2020 آخرین نظرسنجی انتخابات آمریکا پیشتاز انتخابات آمریکا اخبار جدید از انتخابات آمریکا تاثیر انتخابات آمریکا بر اقتصاد ایران تاثیر انتخابات آمریکا بر بورس ایران تاریخ انتخابات آمریکا تاثیر انتخابات آمریکا بر قیمت طلا برنده انتخابات آمریکا پیروز انتخابات آمریکا تاثیر انتخابات آمریکا بر بورس انتخابات ۲۰۲۰ انتخابات 2020 آمریکا احتمال پیروزی بایدن در انتخابات 2020 شانس بایدن در انتخابات 2020 برنده انتخابات 2020 آمریکا شانس ترامپ در انتخابات 2020 احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات 2020 پیش بینی انتخابات 2020 آمریکا نظرسنجی انتخابات 2020 انتخابات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ایالت پنسیلوانیا ایالت آریزونا ایالت نوادا ایالت جورجیا ایالت آلاسکا جو بایدن دونالد ترامپ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ایالت های باقی مانده رأی الکترال شمارش آرا روز گذشته درصد آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم

بر اثر گردباد‌های قدرتمندی که در ایالت‌های نبراسکا، آیووا و تگزاس آمریکا به وقوع پیوست، شش نفر مصدوم شدند. در مجموع، روز جمعه حدود ۸۰ گزارش از گردباد در حداقل پنج ایالت آمریکا به ثبت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم