Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@22:03:39 GMT

پایان کاری مشاغل غیر ضروری ساعت ۱۸ است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۵۵۹۰

پایان کاری مشاغل غیر ضروری ساعت ۱۸ است

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: مردم ما هشتمین ماه است که با این بیماری و ویروس مواجه بودند و با مشکلات فراوانی مواجه شدند، مخصوصا دراین موج سوم که همه‌گیری آن بیشتر و میزان ابتلا شدیدتر بود و البته در همه دنیا چنین شرایطی وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم با همکاری یکدیگر و چارچوب هایی که ستاد ملی کرونا مصوب می کند و همه مواردی که قرارگاه مرکزی ستاد کرونا در اجرای مصوبات پیگیری می‌کند، ما به تدریج شاهد کاهش این شرایط باشیم یعنی همانطور که مردم مراعات خودشان را بالاتر می‌برند، ما آرامش بیشتری را در جامعه اشته باشیم.

روحانی تاکید کرد: مردم ما در طول سه سال گذشته با تروریسم اقتصادی مواجه بودند و در این زمینه مقاومت، صبر و ایستادگی شایان توجه و بی‌نظیری از خود نشان دادند.

وی اضافه کرد: تصمیم ملت ما همیشه روشن بوده است و در هر شرایطی که باشد، ملت ما مقاومت و صبوری خود را ادامه می‌دهد تا طرف مقابل در برابر قانون و مقررات سر فرود بیاورد. ما امیدوار هستیم شرایط به گونه‌ای باشد که تحریم کنندگان متوجه شده باشند که راهشان نادرست و ناصحیح بوده و به هیچ عنوان به اهداف خود دست نخواهند یافت و این تجربه سه ساله برای آنها درسی باشد. امیدواریم دولت آینده آمریکا در برابر قانون و مقررات تسلیم باشد و ‌به همه تعهدات خود برگردد و مردم عزیز ما هم پاداش صبر، مقاومت و ایستادگی خود را لمس کنند و ببینند.

رئیس‌جمهور عنوان کرد: در زمینه کویید-۱۹ با توجه به موج جدید، هم در این جلسه و هم جلسات گذشته به این نتیجه رسیدیم که برای اجرای دقیق‌تر و شدیدتر پروتکل‌های بهداشتی نیاز داریم تمهیدات بیشتری را مدنظر قرار دهیم. موضوع کرونا تنها موضوع سلامت نیست. مهمترین مسأله سلامت است اما معیشت مردم، فرهنگ جامعه همه تحت تأثیر است و ما باید مراعات زنجیره وار انجام دهیم. مراعات یکی از پروتکل‌ها ما را به مقصد نمی‌رساند. ماسک زدن بسیار حائز اهمیت است و پروتکل بسیار مهمی است اما در عین حال، تنها اکتفا به ماسک نمی‌تواند ما را به نتیجه نهایی برساند. 

روحانی تصریح کرد: باید فاصله گذاری اجتماعی را هم مورد مراعات قرار دهیم. برای کاهش اجتماعات و افزایش فاصله فیزیکی تنها با قانون و مقررات به نتیجه نهایی نمی‌رسیم. مردم عزیز ما باید ما را در این زمینه یاری کنند. اجتماعات خانوادگی و دورهمی‌ها از مشکلات ماست و این در فصل زمستان مرسوم‌تر و اجتماعات بیشتر است به همین دلیل در این زمینه گفتیم قرارگاه بررسی‌های خود را انجام دهد تا اگر مقرراتی لازم است برای هفته بعد در این جلسه تصویب کنیم.

این خبر در حال تکمیل است/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر شنبه در مراسم روز شوراها که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد گفت: از جمله تاکیدات قرآن کریم توجه به امر خرد جمعی در پیش برد برنامه‌ها است.

استاندار قم بیان کرد: طبیعت انسان به گونه ای است که می بایست مشکلات خود را به صورت گروهی و اجتماعی مرتفع کند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش شورای‌های اسلامی شهرو روستا گفت: شورا ها از جمله نهادهایی است که ارتباط مستمر و نزدیکی با مردم و آشنایی با مشکلات دارند.

آقامیری تصریح کرد:مسوولان باید توجه داشته باشند که هدف اصلی خدمت به مردم است و باید قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم را به عنوان خادمان آنان باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: نحوه واگذاری زمین به مردم از مواردی است که رضایت بخش نیست و در صورت تسهیل در این امر مهاجرت معکوس از شهرها به روستا محقق خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه هویت روستاها باید حفظ شود گفت: باید شرایطی فراهم شود که روستاها خودگردان باشند و محصولات و مایحتاج روستاییان در روستا تامین شود.

آقامیری تاکید کرد: مدیران باید در انجام وظایف و مصوبات توجه لازم را داشته باشند و این مصوبات خط قرمز مجموعه مدیریت استان است که در صورت بروز کم کاری با مدیران برخورد می شود.

وی اضافه کرد: عملکرد ۱۱ مدیر در استان قم مورد ارزیابی بازرسان قرار گرفته و احتمال دارد برکناری و جایگزینی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: مدیران باید نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند و مدیری که در اتاق خود را به روی مردم ببندد جایی در استان نخواهد داشت.

کد خبر 6090218

دیگر خبرها

  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است