Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس محمدحسین زینلی مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان با اشاره به برنامه ورود شرکت به بازار سرمایه گفت: خوشبختانه موافقت اصولی از سازمان بورس و اوراق بهادار کشور جهت ورود هلدینگ به بازار سرمایه اخذ و مجمع فوق‌العاده در همین راستا جهت تصویب اساسنامه شرکت برگزار شد. به گزارش پول نیوز؛ مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان با اعلام این خبر، درباره مهم‌ترین اقدامات این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: خوشبختانه با اقدامات مؤثر انجام‌شده و با حمایت‌های موثر دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و مهندس ارجمندی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سرچشمه و تلاش مضاعف پرسنل شرکت افق، اکثر شرکت‌های تابعه از رشد خوبی برخوردار بوده‌اند که با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته این روند مثبت در شش‌ماهه دوم سال ۱۳۹۹ نیز ادامه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زینلی با بیان این‌که شرکت صنایع مس افق کرمان به‌عنوان یک هلدینگ بومی مستقر در حوزه مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک ظرفیت‌های فراوانی جهت انجام انواع امور خدماتی و درمانی، فنی و مهندسی، تولیدی و حمل‌ونقل جاده‌ای و ... را در قالب پنج شرکت ارفع سازان کرمان، راهوار مس، همگامان مس، حکیم مس و تولیدی شیمیایی هامون دارا می‌باشد، گفت: در حال حاضر قرارداد‌های تأمین قراضه مورد نیاز مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک، همچنین تأمین نیروی انسانی شرکت مس در مجموعه هلدینگ افق است.
مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان با بیان این‌که ساماندهی جذب نیروی انسانی قرارداد‌های شرکت‌های تابعه از طریق اداره کار از ابتدای سال جاری تاکنون در دستور کار شرکت قرار گرفته است، اظهار داشت: تسویه بدهی‌های مالیاتی شرکت اصلی، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت جذب پروژه‌های جدید و انجام اقدامات لازم جهت برگزاری مصاحبه آزمون جذب ۵۰۰ نفری از دیگر اقدامات مهم این شرکت طی ۷ ماهه نخست سال جاری است.
به گفته زینلی برنامه‌ریزی جهت نوسازی ناوگان ماشین‌آلات، احداث دی کلینیک تخصصی در شهر مس سرچشمه، راه‌اندازی کلینیک دندانپزشکی در شهرستان‌های کرمان و شهربابک، راه‌اندازی پروژه تمیز‌کاری صنعتی با یخ خشک، عزم جدی جهت ورود به پروژه‌های صنعتی و معدنی جدید، برنامه‌ریزی برای اصلاح قرارداد‌ها و گرفتن تعدیل قرارداد‌های دوره‌ای با شرکت مس و راه‌اندازی کلینیک سلامت در   رفسنجان از مهم‌ترین اقدامات این هلدینگ در خصوص افزایش بهره‌وری از شرکت‌های تابعه است.
مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان با اشاره به چالش‌های پیش روی شرکت برای توسعه گفت: قطعاً جهش نرخ ارز و عدم ثبات آن موجب بی‌ثباتی در قیمت مواد اولیه و افزایش هزینه‌های تولید و خسارت به پیمانکاران بخش خصوصی شده است.
به گفته زینلی تقویت دانش فنی، آموزش نیروی انسانی ماهر و کارآمد، به‌روز کردن تجهیزات تولید با دانش فنی روز، توسعه فرهنگ کارگروهی میان شرکت‌های داخلی، بومی کردن و پیاده‌سازی الگوی‌های موفق، ایجاد مهارت‌های رقابت در عرصه بین‌المللی و اشتغال‌زایی برای توسعه ملی می‌توان از سیاست‌ها و راهکار‌های برای رفع چالش‌های پیش روی است.
وی در ادامه به مهم‌ترین اقدامات در حوزه افزایش دانش نیروی انسانی و افزایش بهره‌وری اشاره کرد و گفت: نیازسنجی آموزشی و آموزش‌های تخصصی و فردی به‌صورت پیوسته و برنامه‌ریزی‌شده جهت افزایش توانایی و مهارت کارکنان شاغل جهت اجرای وظایف محول شده، افزایش خدمات رفاهی و فرهنگ مسئولیت‌پذیری در شرکت‌های تابعه و استخدام نیرو‌های متخصص و مولد در شرکت‌های تابعه از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت افق در راستای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی از ابتدای سال جاری تاکنون است.
زینلی در ادامه با اشاره به قرارداد‌های هلدینگ صنایع مس افق با مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران و همچنین با توجه به یکی از فعالیت‌های شرکت که همانا تأمین نیروی انسانی متخصص است، گفت: این مهم در بخش قرارداد‌های دوره‌ای در شش‌ماهه دوم همانند گذشته از سوی ادارات کار شهرستان‌ها با محوریت خانواده محترم ایثارگران، بازنشستگان و سایرین انجام می‌پذیرد و همچنین در بخش تأمین نیرو نیاز‌های شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق آزمون‌های تخصصی مرتفع می‌شود.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت ملی مس شرکت ملی صنایع مس ایران مس سرچشمه شرکت مس شرکت های تابعه نیروی انسانی برنامه ریزی مهم ترین سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری

محمد خبری زاده کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بانک‌ها املاک بسیاری دارند و بار‌ها بار‌ها جدا از بحث قانونی بر این نکته تاکید شده که نباید بنگاهداری دارند بنگاهداری بانک‌ها که معایب مختلفی از جمله تحت تاثیر قرار گیری شاخص‌های کلان اقتصادی را به همراه دارد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: گاهی خود بانک‌ها تمایل به عرضه و فروش املاک خود دارند، اما به سبب شرایط و میزان مبالغ مورد نیاز متقاضی برای آنها وجود ندارد حالا صندوق املاک و مستغلات این امکان را فراهم می‌کند که بانک‌ها بتوانند این املاک خود را به واحد‌های خرد تبدیل و به متقاضیان بیشتری با فروش برسانند.

خبری زاده افزود: در کل صندوق‌های املاک و مستغلات این امکان را فراهم می‌کنند تا علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در حوزه مسکن و زمین با سرمایه‌های خرد خود هم بتوانند در این‌حوزه سرمایه‌گذاری کنند مسیری که می‌تواند به کاهش بنگاهداری داری بانک‌ها کمک قابل توجهی کند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: بانک مرکزی هم به سبب همین موارد مطرح شده این اجازه را به بانک‌ها داده که بتوانند صندوق املاک و مستغلات تاسیس کنند تاسیس صندوقی که شاید کمی نادیده هم گرفته شده، اما در مجموع مسیری مناسب، شفاف و در دسترسی برای بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • بورس تغییر جهت داد
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری