Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:45:16 GMT

زمان بازی‌های زمستانی یونیورسیاد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۵۷۰۲

زمان بازی‌های زمستانی یونیورسیاد اعلام شد

فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاه زمان بازی‌های زمستانی 2021 را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی اعلام کرد مسابقات زمستانی یونیورسیاد که به دلیل بحران کرونا به تعویق افتاده بود، قرار است دسامبر برگزار شود.

فدراسیون بین‌المللی ورزش دانشگاهی (فیزو) اعلام کرد این مسابقات در سال 2021 و روزهای 11 تا 21 دسامبر (20 تا 30 آذر) در شهر لوسرن سوئیس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیزو این بازی‌ها را که قرار بود روزهای 21 تا 31 ژانویه (اول تا 11 بهمن) برگزار شود به دلیل کووید 19 به تعویق افتاد.

پیش‌بینی می‌شد پس از نظرسنجی انجام شده در میان فدراسیون‌های عضو ملی و همچنین 6 فدراسیون بین‌المللی حاکم بر ورزش‌های زمستانی، بازی‌ها برای دسامبر برنامه‌ریزی شود. این تصمیم پس از تصویب کمیته اجرایی FISU از سوی کمیته برگزاری لوسرن 2021 گرفته شد.

 

اولگ ماتسیتین رئیس فیزو در این باره گفت: ما خوشحالیم که با وجودی که بازی‌ها به تعویق افتاد اما قرار است سال 2021 برگزار شود.

ورزش دانشگاهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزش دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، محمدرسول خدادادی سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی طی حکمی علی اکبر کریمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب کرد. کریمی رئیس اداره ورزش قهرمانی، رئیس کمیته امور استان‌ها و هیأت‌های ورزشی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی مسئول کمیته فنی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و عضویت در هیأت رئیسه را در کارنامه خود دارد.

همچنین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور محمد رسول خدادادی سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دیگر اعضا در محل این فدراسیون برگزار شد و حاضران در این نشست، در خصوص مسائل جاری فدراسیون به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بنابراین گزارش بحث و تبادل نظر پیرامون جزئیات برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و تشکیل کارگروه بازنگری و تدوین اساسنامه فدراسیون و آئین نامه هیأت‌های استانی در دستور این جلسه هیأت رئیسه قرار داشت. در پایان این جلسه، محمد رسول خدادادی سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی طی حکمی دکتر علی اکبر کریمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب کرد.

کد خبر 6100674 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پیام خوش اداره ورزش تبریز به تراکتوری‌ها
  • کریمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی شد
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود