Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، از  رادیو «اوروپ ۱»، طبق نتایج تجزیه و تحلیل شرکت مخابراتی اپراتور "اورنژ" که داده‌های تلفن‌های همراه را تجزیه و تحلیل می‌کند نخستین نتایج تجزیه و تحلیل در هفته نخست از قرنطینه مجدد در فرانسه را روز جمعه ارائه کرد. ۱۰ ها هزار فرانسوی پایتخت این کشور را ترک کرده‌اند و در عین حال سفرهای فرانسوی‌ها دو برابر قرنطینه نخست شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، در مجموع ۱۵۰ هزار نفر از دوم نوامبر پاریس را ترک کرده‌اند که نیمی از این را ساکنانی تشکیل می‌دهد که برای قرنطینه کردن خود به مناطق دیگر رفته‌اند و نیم دیگر را سفرهای کاری، گردشگری و دیگر موارد شامل می‌شود.

طبق نتایج تجزیه و تحلیل داده‌های مرتبط با ۲۴ میلیون تلفن همراه، ۴۰۰ هزار نفر در طی قرنطینه نخست، پاریس و نواحی اطراف آن را ترک کردند.

در ۲۴ ساعت گذشته، فرانسه برای نخستین بار از آغاز شیوع همه‌گیری، از مرز ۶۰ هزار مبتلا به کرونا و ۸۰۰ نفر فوتی ناشی از ابتلا به کووید_۱۹ عبور کرد.

فرانسه پیش از این هم چندین بار در میزان ابتلا و فوتی‌ها رکورد شکسته بود.

فرانسه پس از روسیه که تعداد مبتلایان آن از مرز یک میلیون و ۷۳۳ نفر و فوتی‌های ناشی از ابتلا به کووید_۱۹ در این کشور از ۲۹ هزار و ۸۸۰ نفر عبور کرده، دومین کشور از این حیث در اروپا و پنجمین کشور در جهان است.
این رکورد در حالی به دست آمده که در فرانسه از اول دسامبر(۱۱ آبان) به مدت یک ماه دوباره قرنطینه اعلام شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرانسه پاریس پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فرانسه پاریس ویروس کرونا فرانسه پاریس اخبار کنکور تجزیه و تحلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم

دانشجویان فرانسوی به جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه اعتراض کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی در غزه، حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه نیز به جنبش دانشجویی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پیوسته اند.

به نقل از راشاتودی، پلیس فرانسه دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را متفرق کرد. با این حال دانشجویان معترض اعلام کردند به تحصن خود در دانشگاه ادامه می دهند.

دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه خواستار محکومیت این رژیم و قطع روابط با آن شدند.

گزارش ها حاکی از آن است که دراین تجمع دانشجویانی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ در غزه حضور داشتند. این دانشجویان از رئیس‌جمهور فرانسه خواستند تا با فشار بر تل آویو برای آتش‌بس در غزه تلاش کند.

تجمعی اعتراضی هم در دانشگاه ساینس پو، که امانوئل ماکرون از آن فارغ التحصیل شده، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود پلیس ضدشورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس | فیلم
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند