Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-07@06:05:43 GMT

عربستان قیمت رسمی فروش نفت خام را کاهش داد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۵۸۸۵

عربستان قیمت رسمی فروش نفت خام را کاهش داد

عربستان سعودی قیمت‌های رسمی فروش نفت خام ماه دسامبر برای آسیا را کاهش داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، بر اساس داده‌های مشاهد شده توسط این خبرگزاری در روز پنجشنبه (۱۵ آبان‌ماه)، شرکت دولتی نفت سعودی آرامکو عربستان قیمت رسمی فروش (OSP) نفت خام سبک را در ماه دسامبر برای عرضه به مشتریان آسیایی ۱۰ سنت برای هر بشکه کاهش داده است و نسبت به قیمت میانگین عمان/ دوبی 50 سنت با تخفیف می‌فروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس بررسی رویترز انتظار می‌رفت آرامکو قیمت‌های رسمی فروش ماه دسامبر برای مشتریان آسیایی خود را تثبیت کند یا اندکی کاهش دهد.

قیمت رسمی فروش این شرکت برای مشتریانش در شمال غربی اروپا نسبت به نفت خام برنت یک دلار و ۴۰ سنت به ازای هر بشکه تخفیف دارد، به‌طوری که نسبت به ماه نوامبر ۶۰ سنت افزایش یافته است.

قیمت رسمی فروش آرامکو برای مشتریانش در ایالات متحده آمریکا نیز ۸۵ سنت برای هر بشکه گران‌تر از نفت خام ترش آرگوس است و نسبت به ماه پیش ۲۰ سنت کاهش یافته است.

منبع: شانا

کلیدواژه: عربستان سعودی شرکت سعودی آرامکو قیمت رسمی فروش نفت قیمت رسمی فروش نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۰۵ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری پنجشنبه، ۳۷ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه بدون با افت ۴۰۰ هزار تومانی، ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ریزش ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به پنجشنبه، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با کاهش ۵۰ هزار تومان نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۱ دلار رسید.

کد خبر 6097032 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟