Web Analytics Made Easy - Statcounter

اللهیار دولتخواه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به عزم جدی این اداره برای متخلفان در حوزه‌های مختلف زیست محیطی اظهار داشت: سه گروه متخلف در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک و منطقه آزاد شهرستان کاشان دستگیر و از دو گروه متخلف یک لاشه بزغاله وحشی و سه قطعه کبوتر به همراه دو قبضه اسلحه و ادوات شکار و صید و از گروه دیگر لاشه دو رأس کل وحشی به همراه یک قبضه اسلحه گلوله زنی و یک قبضه اسلحه کالیبر ۱۲، پنج تیر قاچاق و دو دستگاه بی‌سیم دستی ضبط و تحویل مقامات قضائی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از دستگیری یک نفر متخلف شکار و صید در حین شروع به شکار خبر داد و افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان در حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک در ارتفاعات منطقه متوجه حضور یک نفر متخلف در حین شروع به شکار می‌شوند که متخلف را تعقیب و دستگیر کردند.

رئیس اداره محیط زیست کاشان افزود: از این فرد متخلف یک اسلحه گلوله زنی دوربین دار در ید غیر، به همراه دو دستگاه دوربین چشمی و فاصله یاب و دیگر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و پرونده متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی شهرستان ارسال شد.

پلمب واحد آلاینده به دلیل عدم رعایت ضوابط محیط زیستی

وی با بیان اینکه یک واحد آلاینده به دلیل عدم رعایت ضوابط زیست محیطی در کاشان پلمب شد، ابراز داشت: این واحد به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی و آلودگی فاضلاب صنعتی و انتشار بوی نامطبوع با دستور قضائی پلمب شد.

دولتخواه با اشاره به اینکه این واحد آلاینده دارای آلودگی شدید و تهدید علیه بهداشت عمومی بود، تصریح کرد: با وجود اخطارهای متعدد واحد مورد نظر اقدام مؤثری برای رفع آلایندگی انجام نداده است و کارشناسان واحد پایش طبق قوانین و مقررات زیست محیطی واحد آلاینده را با حکم دادستانی پلمب کردند.

کد خبر 5065245

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمب حفاظت از محیط زیست ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه محدودیت های کرونایی گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام اردبیل دلیل عدم رعایت ضوابط واحد آلاینده زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند