Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فیلم نمایش «هفت‌خوان کودکان» به نویسندگی و کارگردانی آقای حسین مزینانی از تولیدات سال 1398 مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب طرح نمایش‌نما در فضای مجازی نمایش داده شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، این نمایش ویژه کودکان 5 تا 12 سال است و هنرمندانی همچون محمدرضا معجونی، حسین مزینانی، فرشید عسگری و مانی کلاته در آن ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خلاصه این نمایش آمده است؛ یک گروه نمایشی به‌طور اتفاقی با دو کودک به نام‌های ازل و ابد که از دل زمان آمده‌اند، آشنا می‌شوند و از سوی آن‌ها به دل زمان می‌روند تا هفت‌خوان رستم را روایت کنند و لشگر ایران را از دست دیو سفید نجات دهند.
بر اساس این خبر، عوامل این نمایش ملیحه مزینانی دستیار کارگردان، حسین مزینانی طراح صحنه و طراح لباس و عروسک، مریم رئیسی‌اردلی طراح پوستر و بروشور، محمدرضا شاملوفر طراح نور و فاطمه شیرینی، منشی صحنه هستند.
همچنین آهنگ‌ساز نمایش «هفت‌خوان کودکان» مهرداد یکتا و ساخت تبلیغات تلویزیونی و افکت آن بر عهده آرش خزایی است. اختر تاجیک عکاس و روشنک کریمی و روژین ستاری در بخش روابط عمومی با این گروه همکاری می‌کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان آبان 1399 فیلم این نمایش را در پایگاه اینترنتی نمایش‌نما به نشانی th.kpf.ir تماشا کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایش نمایش نما هفت خوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، امروز در کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه همایشی ویژه استان کرمانشاه و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت جوانان این استان برگزار شد.

در این کارگاه مبانی ابتدایی کار در رادیو و اجرا  اموزش داده شد.

کانون ایرانیاران مسئول شناسایی افراد مستعد و عضوگیری از این افراد در باشگاه ایرانیاران آموزشهای لازم به آنان داده می شود تا بتوانند گزارشگران و خبرنگاران فعال در استان کرمانشاه باشند.

در پایان این همایش فرمهایی به شرکت کنندگان داده شد تا درصورت داشتن شرایط اولیه به صورت افتخاری با رادیو همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • علی ژکان یک نمایش کمدی به صحنه می‌برد
  • آرزوی زیبای طراح ایرانی شرکت BMW، مردم ایران را احساسی کرد | فیلم
  • (ویدئو) طراح ایرانی بی ام و خودروی تازه‌اش
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم