Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از گروه تولیدات رسانه منطقه آزاد ماکو؛ سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو در نظر دارد «عملیات فاز اول فنس کشی محدوده منطقه آزاد ماکو (به طول 10 کیلومتر)» را به شرح اسناد و مدارک مناقصه، از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ای، به شرکتهای پیمانکاری دارای حداقل صلاحیت پیمانکاری پایة پنج ( 5 ) رشتة ساختمان و ابنیه و پایه پنج (5) راه و ترابری واگذار نماید:
دستگاه مناقصه گذار : سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو مهندس مشاور : مهندسین مشاور تیوکاوان اطلس موضوع مناقصه و شرح مختصری از کار :اجرای فاز یک راه دسترسی و محصور سازی منطقه آزاد ماکو به طول 10133 متر که مشتمل بر عملیات خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح پخش و آب پاشی، کامپکت و ابنیه فنی پلهای موجود در مسیر و اجرای فنس کشی و ساخت 3 باب گیت فرعی به همراه محوطه سازی و اجرای لایه آسفالتی، برابر نقشه های اجرایی و مشخصات فنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برآورد اولیه پروژه : براساس فهرست بهای سال 1399، با اعمال ضرایب قانونی به مبلغ کل 184،612،126،393 ریال (یکصد و هشتاد و چهار میلیارد و ششصد و دوازده میلیون و صد و بیست و شش هزار و سیصد و نود و سه) ریال.
مدت اجرای پروژه : بیست و چهار (24) ماه شمسی و دوره تضمین بیست و چهار (24) ماه شمسی می باشد. قیمت و مهلت واریز وجه خرید اسناد مناقصه : واریز مبلغ 15،000،000 (پانزده میلیون)ریال به حساب شماره 5419926396 بانک ملت، شعبة بازرگان بنام سازمان منطقه آزاد تجاری_صنعتی ماکو (طبق روال ذکر شده در وبسایت سازمان) به مدت هفت روز کاری پس از چاپ آگهی نوبت دوم، از تاریخ 21/08/1399 لغایت 01/09/1399٫ آگهی نوبت اول در تاریخ 17/08/1399 در روزنامه “ایران” و نوبت دوم در تاریخ 20/08/1399 در روزنامه “جام جم” چاپ میگردد.
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : 6،700،000،000 (شش میلیارد و هفتصد میلیون) ریال مهلت ارسال اسناد مناقصه و پیشنهاد قیمت : تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 11/09/1399٫ تاریخ بازگشایی اسناد مناقصه : پاکات الف رأس ساعت 11:00 روز چهارشنبه مورخ 12/09/1399، بازگشایی می شود، نتیجه ارزیابی پاکات فنی و بازرگانی و زمان بازگشایی پاکات «ج» مناقصه گران منتخب (مطابق مندرجات سایت سازمان)، متعاقباً اعلام خواهد گردید. جهت آگاهی از سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه، به وب سایت رسمی سازمان منطقه آزاد تجاریـ صنعتی ماکو به نشانی makufz.org ، قسمت “مناقصه و مزایده” مراجعه نمایید. هزینه چاپ آگهی ها بر عهده برنده مناقصه می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد منطقه آزاد ماکو صنعتی ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا به اتمام رسید.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی و بهبود وضعیت شبکه معابر منطقه افزود: به منظور رفاه و آسایش شهروندان و در راستای گسترش و بهبود معابر ارتباطی محلات، تسریع عبور و مرور وسایل نقلیه، دسترسی آسان‌تر شهروندان به گذرگاه‌های اصلی، عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر با تلاش و نظارت معاونت فنی و عمرانی این منطقه در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان افزود: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا که از خیابان‌های اصلی و پر تردد منطقه به شمار می‌آیند، به همراه بعضی از معابر فرعی منطقه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام شد و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفت.

غلامی تصریح کرد: با توجه به پر تردد بودن این خیابان‌ها در راستای رفاه حال شهروندان اجرای عملیات با اطلاع‌رسانی قبلی و به‌صورت شبانه صورت پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه و بودجه ۱۴۰۳ منطقه ۱۱ برای عملیات لکه گیری، ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال مصوب شده است و عملیات مربوطه با محوریت محلات منتخب با جدیت دنبال خواهد شد.

کد خبر 749706

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد