Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 تیم فوتبال ترابزون اسپور امروز(شنبه) از ساعت 16:30 به وقت تهران در هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه به مصاف آلانیا اسپور می رود.

در همین رابطه سایت «61saat» ترکیه به معرفی ترکیب احتمالی ترابزون اسپور برای این دیدار پرداخت که مجید حسینی ، مدافع ایرانی در ترکیب این تیم حضور نداشت.

ترابزون اسپور در این فصل وضعیت خوبی ندارد و اکنون با 5 امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سوپر لیگ ترکیه مجید حسینی ترابزون اسپور مجید حسینی لژیونر ایرانی سوپر لیگ ترکیه ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار با پیکان اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، بازیکنان پیکان بازی درگیرانه ای در زمین داشتند و هر دو تیم در بخش دفاعی سازمان دهی خوبی داشتند و در مجموع دیدار دشواری برای ما بود.

او ادامه داد: هم ما و هم پیکان کمترین فضا را به یکدیگر می‌دادیم. ما می‌دانستیم که باید صبور باشیم و از حداقل موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم. کمترین موقعیت را به پیکان دادیم و توانستیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم.

حسینی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در تیم آلومینیوم گفت: فوتبال مکانی است برای استفاده از بازیکنان آماده و با کیفیت و من برای استفاده از جوانان بهترین تصمیم را می‌گیرم. هر بازیکنی که توانمند و با استعداد باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت و به سن و سال آن توجه نمی‌کنیم. ما در آلومینیوم همیشه سعی کرده‌ایم تا شایسته سالاری داشته باشیم.

کد خبر 6098613 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند