Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در دیدار با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی و مدیریت بحران کرونا در حوزه کفن و دفن قرار گرفت. خبرگزاری میزان- سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پس از بازدید از سازمان بهشت زهرا (س) و اقدامات مدیریتی در بحران کرونا گفت: مدیریت بحران کرونا در تغسیل اموات کرونایی و کفن و دفن با کرامت متوفیان در ابتدا اقدامی بسیار سخت به نظر می‌رسید که با ایثار و از خودگذشتگی پرسنل خدوم سازمان بهشت زهرا (س) انجام شد و همین مسئله بهشت زهرا (س) را به سازمانی پیشرو تبدیل کرد به نحوی که سایر آرامستان‌های کشور از سازمان بهشت زهرا (س) تبعیت و تأسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در دیدار با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی و مدیریت بحران کرونا در حوزه کفن و دفن قرار گرفت.
جانشین فرمانده کل سپاه با مقدس خواندن خدمتی که پرسنل بهشت زهرا (س) به مردم ارائه می‌کنند، تصریح کرد: خدمتی که پرسنل زحمتکش بهشت زهرا (س) به مردم ارائه می‌کنند، " واجب کفایی " است و این خدمات رسانی و جلب رضایت مردم در حکومت اسلامی بدون شک رضایت خداوند را در پی داشته و ثوابی بی اندازه دارد.

سردار علی فدوی با اعلام این مطلب که سپاه درکنار کارکنان زحمتکش سازمان بهشت زهرا (س) است، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری و همراهی در این شرایط سخت و بحرانی گفت: ما از ابتدای این بحران برادرانه و مومنانه در کنار شما هستیم و به امید خداوند از این به بعد هم سپاه در کنار شما حضور دارد تا از این بحران به سلامت عبور کنیم.
در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با ارائه گزارشی از ۲۶۰ روز تلاش شبانه روزی و جهادگونه پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در بحران بی سابقه و تاریخی کرونا گزارشی ارائه کرد و گفت: در این ایام سخت و دشوار سپاه با برادری بیشترین همراهی و همکاری را با سازمان بهشت زهرا (س) داشته و همواره همراه و پشتیبانی کرده است.

بیشتر بخوانید: مبتلایان به کرونا یک روزه دفترچه بیمه سلامت می‌گیرند
انتهای پیام/ برچسب ها: سازمان بهشت زهرا بحران کرونا مدیریت بحران کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان بهشت زهرا بحران کرونا مدیریت بحران کرونا جانشین فرمانده کل سپاه مدیریت بحران کرونا سازمان بهشت زهرا سردار علی فدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است