Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزی با تاکید بر پرهیز از دو قطبی سازی جو و دونالد در داخل کشور گفت: این مسایل کشور را دچار حاشیه و پرداختن به مسایل کم اولویت می کند.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد انتخابات آمریکا گفت: نظام اسلامی ما به عنوان یک اصل مبنایی همواره مقابله با بیگانگان را دنبال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید با پرهیز از این دو قطبی سازی های جو و یا دونالد نگذاریم کشور دچار حاشیه و مسایل کم اولویت شود.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در آمریکا چه ترامپ چه بایدن رییس جمهور شود، برای ما اهمیتی ندارد. همه افراد چاپ و راست  جمهوری خواه و دموکرات در کشور امریکا برای ما فرقی نمی کنند. همه آنها برای حذف ارزش های اسلامی و مقابله با ملت ایران هیچ تفاوتی با هم ندارند.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این گونه نیست که اگر جمهوری خواهان بروند و دموکرات ها بیایند، سیاست دولتمردان آمریکا علیه ما عوض شود. سیاست آمریکا و لابی صهیونیسم همواره این بوده است که با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند.

 

وی گفت: آنها در مقابله با ملت ایران هیچ تفاوتی با هم ندارند بلکه آنچه که در گذشته شاهد بودیم از برخی از این اعضا که به نوعی شرایط شان مهیاتر بود، بیشتر ضربه خوردیم. یادمان نمی رود برخی از داخل کشور همین آقای اوباما را آقای حسین اوباما خطاب می کردند و وی را مسلمان زاده می دانستند ولی بیشترین ضربه را از ما همین جریان خوردیم و این نشان می دهد که نگاه و باورهای غلط نسبت به این مسئله وجود داشته است.

 

عزیزی تصریح کرد: ما باید متکی بر توانمندی های داخلی به دنبال آبادانی و سازندگی کشور باشیم. مشکلات اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم را حل و فصل کنیم، رونق تولید، نسخه داخلی دارد و نسخه خارجی برای هیچ کدام از این موارد وجود ندارد که ما بخواهیم چشم امید به انتخابات آمریکا بدوزیم.

 

وی خاطرنشان کرد: البته در یک نظام سیاسی ارتباطات بین الملل امری ضروری است اما نه با کسانی که از اساس با ملت ایران دشمن بودند. اعتقادمان این است که نباید انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای دولت، ملت و تیم دیپلماسی ما این قدر مهم باشد که ما را از اولویت های داخلی مان دور کند.

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد،‌ نائب رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان اینکه همکاری دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران بهترین راه حل برای بحران انرژی پاکستان است، تصمیم مستقل از سوی دولت اسلام آباد و بی توجهی دولتمردان پاکستانی به سنگ اندازی‌های آمریکا را برای تقویت روابط دوجانبه این کشور با ایران خواستار شد.
«علامه سید اقبال رضوی» نائب رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مصاحبه‌ای گفت: جمهوری اسلامی ایران به راحتی می‌تواند مسئله بحران انرژی پاکستان را حل کند.
وی با اشاره به سنگ اندازی‌های آمریکا در روابط دوجانبه ایران و پاکستان همزمان با سفر اخیر «دکتر سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به اسلام آباد گفت: اگر پاکستان خود را کشوری مستقل می‌داند به هیچ عنوان نباید برای توسعه روابط با کشور همسایه خود تحت فشار آمریکا و تهدید تحریم‌های اقتصادی این کشور قرار بگیرد.
اقبال رضوی افزود: درحالیکه بزرگترین مسئله پیش روی پاکستان بحران انرژی است و از طرفی نیز کشور همسایه ایران با ظرفیت بالای خود می‌تواند برق، گاز و بنزین ارزان برای شما فراهم کند ضروری است تا از این ظرفیت استفاده شود.
این مقام حزبی پاکستان افزود: همسایگی، مرز مشترک، مقرون به صرفه بودن تجارت، کاهش هزینه حمل و نقل تمامی مواردی هستند که باعث می‌شود جمهوری اسلامی ایران به مراتب شریک تجاری بهتر از غرب برای پاکستان جهت بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم باشد.
وی در بخش پایانی مصاحبه خود تاکید کرد: بحران انرژی مسئله حیاتی مردم پاکستان و کاملا داخلی است از این رو دولت پاکستان باید با واردات انرژی از ایران که خواست همه مردم پاکستان است به این بحران خاتمه بخشد.

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • اسماعیلی با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران