Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی شب گذشته ذوب‌آهن مقابل فولاد، اظهار داشت: با توجه به مهره‌های تیم فولاد و سرمایه‌گذاری که این تیم انجام داده بود، می‌دانستیم بازی سختی داریم. خوب هم شروع نکردیم و در دقیقه 8 گل خوردیم. آن‌ها یکی دو موقعیت دیگر هم داشتند و به نظرم در نیمه اول تیم برتر زمین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم ما برای هماهنگی نیاز به زمان دارد و این هم طبیعی است چون تغییرات زیادی در تیم داشتیم و بازیکنان جدیدی را اضافه کردیم. در نیمه دوم ما بهتر بودیم و فولاد عقب‌نشینی کرد تا گلش را حفظ کند. پس از فشاری که به این تیم آوردیم در 5 دقیقه دو گل زدیم. آن‌ها هم سعی داشتند با انجام تعویض حملاتی را طراحی کنند تا گل خورده جبران شود تا اینکه در وقت‌های اضافه داور  اشتباه کرد و برای فولاد پنالتی گرفت. این صحنه حتی اگر خطا هم بود بیرون از محوطه جریمه رخ داد که البته خطا بودن آن هم مشکوک است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: داور در طول بازی هم نشان داد قوی نیست و کمک‌های او هم اشتباهاتی را مرتکب شدند. دوباره از روز اول شائبه‌ها و ذهنیت‌ها به وجود آمد. سال گذشته هم ذوب‌آهن از اتفاقات داوری لطمه خورد و امسال هم در شروع کار این اتفاق افتاد که ذهنیت بدی را ایجاد می‌کند. خوب است که کمیته داوران نسبت به این اشتباهات عکس‌العمل نشان بدهد و سختگیری‌های بیشتری در انتخاب داوران داشته باشد تا دوباره شاهد شکایت و گله‌گزاری تیم‌ها نباشیم. ما می‌توانستیم سه امتیاز با ارزش را به دست بیاوریم ولی دو امتیازی که با اشتباه داور از دست دادیم، روزی برایمان بسیار مهم می‌شود.

عضو هیأت مدیره ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا این باشگاه از داور مسابقه شکایت می‌کند،‌گفت: قطعا، راهی جز شکایت نداریم. با این روش حداقل می‌توانیم اعتراض خودمان را نسبت به اتفاقاتی که می‌افتد به فدراسیون اعلام کنیم. البته می‌دانم کمیته داوران مجبور استبه علت کمبود داور،‌ داوران کم تجربه را به کار بگیرد. ما به VAR نیاز داریم و تا زمانیکه این دستگاه به ایران نیاید این مشکلات را داریم. اگر سیستم کمک داور ویدئویی بود این پنالتی برای فولاد گرفته نمی‌شد.

وی افزود: فکر می‌کنم نبود تماشاگران هم آرامش خاصی را به داوران داده که هر کاری می‌خواهند بکنند. اگر در بازی دیروز تماشاگر حضور داشت قطعا مشکلاتی به وجود می‌آمد. این اتفاق در روز اول افتاد. امیدوارم کمیته داوران سختگیرانه‌تر عمل کند و اجازه ندهد در حق تیم‌ها اجحاف شود. درست است اشتباهات داوری جزئی از بازی است اما نباید به این فاحشی باشند. حداقل کمک او می‌توانست پشت خط محوطه بودن خطا را اعلام کند ولی اصلا هماهنگ نبودند. داور یک داور قوی و قاطع برای این بازی نبود.

عضو کمیته فنی باشگاه ذوب‌آهن در مورد نیاز سبزپوشان به جذب یک  هافبک دفاعی باتجربه گفت: ما در این پست به بازیکن نیاز داریم اما تقریبا کسی نمانده، میری مدت‌ها به ما امیدواری داد اما به هر حال نیامد. ربیع‌خواه مورد نظر سرمربی نبود، با بوحمدان حدود یک ماه و نیم مذاکره کردیم اما او تصمیم به جدایی گرفت. در این پست نیاز به یک بازیکن باتجربه داریم و قطعا نظر سرمربی برایمان مهم است.

وی ادامه داد: دیروز قاسم حدادی‌فر بهترین بازیکن ما بود اگر او در زمین کمک نداشته باشد ممکن است دچار آسیب دیدگی شود.کارت بازی نبی‌زاده به خاطر مشکلات نظام وظیفه صادر نشد، اگر او بود می‌توانست کمک کند. دشتی آسیب‌دیده بود و قنبری هم محروم بود. در مجموع چند بازیکن را به همراه نداشتیم. می‌توانستیم مقابل فولاد سه امتیاز را بگیریم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسول کربکندی فولاد ذوب آهن داور اشتباهات داوری پنالتی هفته اول لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است

به گزارش ورزش سه، میثم تیموری درباره پیروزی مس رفسنجان مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود. توانستیم باکیفیت بازی کنیم و فوتبالی که مدنظر آقای نویدکیا بود، ارائه بدهیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. درست است که پیکان با تیم جوانش مقابل ما بازی کرد اما من این تیم را تیم خیلی خوبی دیدم و به آقای عنایتی بابت بازی دادن به جوان‌ها تبریک می‌گویم. با این شرایط ما شناخت کاملی روی بازیکنان پیکان نداشتیم و همین موضوع کار را برایمان سخت کرده بود. موقعیت‌های زیادی روی دروازه پیکان ایجاد کردیم اما توپ‌هایمان وارد دروازه نشد و روز خوب گلر پیکان بود.

او ادامه داد: این بازی برایمان تمام شده و توانستیم از این مرحله عبور کنیم و به مرحله بعد برویم. در جام حذفی هر تیمی که از تک موقعیت‌ها استفاده کند، به دور بعد می‌رود. خدا را شکر ما هم توانستیم در ضربات پنالتی با تمرکز کامل پنالتی‌هایمان را بزنیم تا به مرحله بعدی صعود کنیم. الان هم فعلا جام حذفی برایمان تمام شده و تمرکزمان را برای لیگ گذاشته‌ایم. روز چهارشنبه یک بازی سنگین با گل‌گهر داریم که یکی از تیم‌های باکیفیت لیگ است. بازی خیلی سختی داریم و امیدوارم روز چهارشنبه بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم و همین کیفیتی که در حال حاضر داریم، روز به رور بالاتر ببریم.

تیموری در خصوص شرایط مس در نیم فصل دوم توضیح داد: نیم فصل دوم شرایط‌مان بهتر شده و توانستیم فوتبالی را که آقای نویدکیا دوست دارند، در زمین اجرا کنیم. ما واقعا یک تیم کامل بودیم و هستیم و بازیکنان خوبی هم به ما اضافه شدند که توانستند خیلی خوب به ما کمک کنند. ما بازیکنان زیادی از دست دادیم اما بازیکنان باکیفیتی جذب کردیم که خدا را شکر کمک کردند. شرایط خیلی بهتر شده و مدیران قول‌هایی داده‌اند که امیدواریم زودتر انجام شود. تمام دلخوشی مردم رفسنجان همین تیم است و انشالله بتوانیم دل‌شان را شاد کنیم.

او در پایان درباره تاثیر محرم نویدکیا بر روی مس گفت: آقای نویدکیا توانستند از لحاظ روحی و روانی به ما کمک کنند تا شرایط تیم به روزهای خوب برگردد. ایشان یک آدم جنتلمن و باشخصیت هستند و نیاز به تعریف من نیست. خدا را شکر خیلی خوب توانستیم خودمان را با تاکتیک آقای نویدکیا هماهنگ کنیم تا مشکلی در بازی‌هایمان پیش نیاید. روز به روز در حال پیشرفت هستیم و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم که این برایمان امیدوارکننده است.

دیگر خبرها

  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی