Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان کرمان گفت: توانمندی نیروهای مسلح بزرگ‌ترین عامل بازدارندگی دشمنان بوده و رقابت سازنده ارتش و سپاه در این حوزه موجب سربلندی نظام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در دیدار با سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی نیروهایی مکتبی، مردمی و انقلابی هستند که فرمانده واحدی دارند که حجت خدا است اظهار داشت: سپاه و ارتش ماموریت‌های مشخص، به روز و دقیقی در همه عرصه‌ها به ویژه در توانمندی نیروهای مسلح به عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه توانمندی نیروهای مسلح بزرگ‌ترین عامل بازدارندگی دشمنان در برابر ملت ایران است تصریح کرد: دو مجموعه ارتش و سپاه در این حوزه رقابتی سازنده با هم دارند، رقابتی که نتیجه آن پیشرفت و سربلندی نظام است.  

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در تحریم‌های ناجوانمردانه علیه نظام جمهوری اسلامی تنها حوزه‌ای که هیچ لطمه‌ای نخورد است نیروهای مسلح بودند گفت: نیروهای مسلح در این شرایط ایستادند و اقتدار نظام را حفظ کردند.

وی با اشاره به اینکه انسجام نیروهای مسلح در کشور باید به یک الگو تبدیل شود تصریح کرد: نگاه ما در نیروهای مسلح نگاه سیاسی نبوده و نگاه ما یک نگاه جامع الاطراف و انقلابی است که اگر این نگاه در مدیران کشور نهادینه شود مشکلی در کشور نخواهیم داشت.

سردار معروفی با بیان اینکه سپاه در کنار ارتش است و ذره‌ای احساس جدایی نمی‌کنیم گفت: اعنقاد داریم آبروی ارتش، آبروی ماست و اقتدار ما موجب سربلندی نظام است.

فرمانده سپاه استان کرمان: حاج قاسم نگاه اهل سنت را به ایران، شیعه و حقیقت انقلاب اسلامی عوض کردفرمانده سپاه استان کرمان: گردان‌های سپاه و بسیج استان آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی در زمان بحران دارندفرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش: ارتش و سپاه با وحدت اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران را به دشمن بعثی ندادند

وی با اشاره به اینکه رزمایش‌های مشترک سپاه و ارتش در منطقه پیام‌های بزرگی به همراه دارد افزود: شهید سلیمانی و شهید صیادشیرازی متعلق به سپاه و ارتش نبوده و در قلب مردم هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز بزرگترین مسئله برای مردم امنیت است گفت: مردم ما امنیت امروز خود را مدیون حاج قاسم و شهدا می‌دانند.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک استان کرمان ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع است بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار کرد: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

کد خبر 747788

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد