Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام متوسل از کمک بیش از ۳۰ نفر از طلاب استان به بخش درمان بیمارستان شهید صدوقی یزد خبر داد.

حجت الاسلام سعید رضا متوسل مسئول گروه جهادی طلاب یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به حضور گروه های جهادی در کمک به کادر درمان در بیمارستان های استان گفت: اگرچه امروز متاسفانه شاهد موج دیگری از بیماری ویروس کرونا در سطح کشور و استان هستیم و بسیاری از مردم را درگیر خود کرده است اما در این میان شاهد حضور بخشی از مردم برای کمک به کادر درمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه این ویروس همه جامعه را درگیر کرده و باعث ضربه به اقشار مختلف مردم شده است که امیدواریم به زودی ریشه کن شود.

مسئول گروه جهادی طلاب یزد ادامه داد: در این میان یکی از اقشاری که در این مدت بسیار خسته شده ، کادر درمان است که با این حجم ورودی بیماران شاهد فعالیت بیش از حد آن ها هستیم که مردم باید با رعایت اصول بهداشتی به قطع زنجیره کرونا کمک کرده و از این طریق به کادر درمان کمک کنند.

حجت الاسلام متوسل بیان کرد: اما در این مدت نیز شاهد حضور طلاب به عنوان بخشی از جامعه برای کمک به بخش درمان بودیم که از اواخر اسفندماه تاکنون با حضور در بیمارستان شهید صدوقی یزد کمک های متفاوتی به کادر درمان داشته اند.

وی بیان کرد: در این مدت 30 نفر از طلاب به خوبی در این مسیر کمک کرده اند و به صورت روزانه به کادر درمان و بهداشت استان کمک کرده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: گروه جهادی طلاب کادر درمان شبستان یزد کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،میثم معزی امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: از آغاز پدیده گرد و خاک از بامداد تا ساعت ۷ صبح امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) ۸۱۵ نفر و از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳، ۲۵۴ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

وی افزود: مجموع مراجعان به بیمارستان‌ها یک هزار و ۶۹ نفر بوده ااست که ۸۸ نفر در مراکز درمانی بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مطابق معمول روز‌های گرد و غبار، کلیه بیمارستان‌ها آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند و از هم استانی‌ها می‌خواهیم در این شرایط ضمن تردد حداقلی در فضای باز، از کودکان، سالمندان و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و ریوی هستند، مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • افشای کینه شاه از قم
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته