Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پست بانک ایران در جشنواره شهید رجایی سال 1399 و بر پایه نتایج ارزیابی عملکرد سال 1398 به‌عنوان برترین بانک دولتی در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی برگزیده شد.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: در مراسمی که روز دوشنبه دوازدهم آبان ماه سالجاری با حضور دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، معاونان وزیر، دکتر بهزاد شیری مدیرعامل این بانک و تعدادی از روسای سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، پست بانک ایران در بین بانک های تابعه این وزارت خانه در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان برترین بانک دولتی برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین گزارش: در این مراسم دکتر دژپسند با اهدای لوح سپاس به بهزاد شیری برای کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی قدردانی کرد. متن تقدیر دکتر دژپسند بدین شرح است:
جناب آقای دکتربهزاد شیری
مدیرعامل محترم پست بانک ایران
باسلام
وزارت امور اقتصادی و دارایی به مثابه قلب تپنده توسعه اقتصادی، نقش بسزایی درخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق رشد و توسعه پایدار ایفاء می نماید، لذا خدمتگذاری در این سنگر افتخاری سترگ از جانب ایزد منان می‌باشد.
با عنایت به همت و مساعدت ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان در آن بانک، درراستای جزء «ب» بخشنامه جشنواره شهید رجایی سال 1399 (نتایج ارزیابی عملکرد سال 1398) و براساس تصویب ستاد جشنواره وزارت امور اقتصادی و دارایی در مجموعه بانک‌های تابعه وزارت متبوع به عنوان «بانک برتر درمجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی » برگزیده شده‌اید.
بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از مدیران، کارشناسان و کارکنان پرتلاش آن مجموعه اعلام می‌نمایم.
فرهاد دژپسند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امور اقتصادی و دارایی جشنواره شهید رجایی پست بانک ایران برگزیده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد

تین نیوز

 استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی  در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان