Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@15:14:40 GMT

قاضی غایب مسی‌ها در مصاف با استقلال

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۷۰۵۶

قاضی غایب مسی‌ها در مصاف با استقلال

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در چارچوب ادامه رقابت های هفته نخست لیگ برتر بیستم امروز و از ساعت 16:30 استقلال در خانه میزبان مس رفسنجان است. تیمی که با محمد ربیعی به دنبال این است تا یک شروع خوب را تجربه کند.

 در این خصوص مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات به دنبال خریدهای خوبی بود که بتواند یک تیم قدرتمند را روانه مسابقات کند و محمد قاضی یکی از این خریدها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاضی بعد جدایی از شهر خودرو با این تیم کرمانی به توافق رسید تا مارکوپولوی فوتبال ایران لیگ بیستم را با تیمی جدید استارت بزند. البته قاضی در این بازی غایب خواهد بود و با توجه به حضور نیافتن او در ایفمارک که منتظر اعلام باشگاه است، مسابقه با استقلال را از دست داد.

 به این ترتیب ربیعی در روز غیبت قاضی باید از سایر مهاجمان خود نظیر میرجوان، رحیم زهیوی، مهرداد آوخ و سایر بازیکنان هجومی در دسترسش استفاده کند.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1080046 برچسب‌ها محمد قاضی مس رفسنجان استقلال تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمد قاضی مس رفسنجان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

محمد محبی بازیکن سابق استقلال در اولین فصل حضور درلیگ برتر گزینه بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه و بهترین بازیکن تازه وارد این لیگ انتخاب شده است.

در کنار محمد محبی، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه وارد لیگ برتر روسیه انتخاب شده‌اند. حتی رسیدن یکی از عناوین به محمد محبی موجب افزایش قیمت این بازیکن از سوی باشگاه روستوف خواهد شد.

باشگاه روسی محمد محبی را ۶۵۰ هزار یورو از باشگاه سانتاکلارا خریداری کرده و هم اکنون حدود قیمت فروش محبی ۲ میلیون ۵۰ هزار یورو تعیین شده است.

بدون شک این عناوین در آینده نزدیک موجب افزایش قیمت فروش محمد محبی و هم چنین دستمزد این بازیکن خواهد شد. محمد محبی به تازگی از بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و به نظر باشگاه استقلال در تلاش برای جذب این بازیکن است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟