Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، خبرگزاری میزان گفت‌وگویی با سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

- مقام معظم رهبری بر باز پس دادن سرزمین‌های اشغالی آذربایجان توسط ارمنستان تأکید کردند، جمهوری اسلامی ایران امیدوار است این مهم از طریق گفت‌وگو محقق شده و جان و مال مردم دو کشور از راه جنگ مورد تعرض قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو کشور را همسایه می‌دانیم

- هر دو کشور را همسایه می‌دانیم و به هر دو کشور طرف مناقشه قره‌باغ احترام می‌گذاریم، در عین حال به آزاد سازی سرزمین‌های اشغالی تاکید داریم.

- مراقبت شود مردم آنجا که ارامنه هم هستند آسیب نبینند، به ویژه ارامنه‌ای که در مناطق مسلمانان سکونت دارند.

آمادگی بسیار خوبی برای مقابله با هر نوع تهدیدی در مرزهایمان داریم

- از آنجا که جمهوری اسلامی ایران با جمهوری آذربایجان و ارمنستان مرز مشترک دارد و برای جمهوری اسلامی، امنیت خطوط مرزی و شهروندان مرزنشین در اولویت قرار دارد، دو کشور به شدت مراقب باشند که کوچکترین تعرضی به جمهوری اسلامی ایران، واکنش قاطع در بر خواهد داشت.

- ما آمادگی بسیار خوبی برای مقابله با هر نوع تهدیدی در مرزهایمان با حضور نیرو‌های مرزبانی و واحد‌هایی از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران داریم.

حضور تروریست‌های تکفیری برای ایران غیر قابل تحمل است

- خواسته ما از طرفین مناقشه قره‌باغ این است که پای تکفیری‌ها نباید به هیچ عنوان در این منطقه باز شود.

- حضور تروریست‌های تکفیری برای ایران غیر قابل تحمل است و قطعاً جمهوری اسلامی این حضور را به هیچ عنوان تحمل نمی‌کند.

اجازه نمی‌دهیم پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرزهای ما ایجاد شود

- حضور پایگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی نکته مهم دیگری است. ما به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم پایگاه‌های این رژیم در نزدیکی مرز‌های ما و در منطقه مورد مناقشه و درگیری ایجاد شود.

- اگر غیر از این اتفاق بیفتد عواقب آن به عهده کشوری است که رد پا و حضور تکفیری‌ها و مزدوران صهیونیستی را باز می‌کند، و جمهوری اسلامی با این دو پدیده شوم برخورد قاطع می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تروریست های تکفیری سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران سردار شکارچی قره باغ ارمنستان آذربایجان جمهوری اسلامی ایران دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی

 محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اندی عمران سلیمان وزیر کشاورزی اندونزی ملاقات کرد.

در این ملاقات وزیر کشاورزی اندونزی با اشاره به تغییرات آب و هوایی و آثار نامطلوب آن بر محصولات کشاورزی، خواستار استفاده از دانش متخصصان ایرانی در زمینه مدیریت منابع آب و استفاده از ظرفیت‌های فناوری کشورمان به خصوص فناوری نانو در صنایع کشاورزی شد.

بروجردی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در این زمینه، امضای سند یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی و برگزاری نشست سوم کمیته راهبری کشاورزی مشترک دو کشور را گام مهمی جهت تقویت مناسبات دو کشور دانست.

در این دیدار همچنین مقرر شد وزرات کشاورزی اندونزی در آینده نزدیک میزبان هیات کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان