Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که نزدیکان «دونالد ترامپ»، رییس‌جمهوری آمریکا به او توصیه کرده‌اند که برای احتمال شکست در انتخابات آماده شود‌، اگرچه در حال حاضر نطق سنتی اعتراف به شکست آماده نشده است.

منابع آگاه عنوان کردند که مشاوران ترامپ طی دو روز گذشته با وی در مورد احتمال باخت وی در انتخابات و حرکات احتمالی در صورت وقوع عملی شکست گفت‌و‌گو کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، واشنگتن پست احتمال داد که ترامپ در صورت شکست، آن را به روش سنتی نخواهد پذیرفت، زیرا یکی از کارکنان کارزار انتخاباتی وی اظهار داشت که موضوع آماده‌سازی سخنرانی در این زمینه مطرح نشده است.

این روزنامه در ادامه افزود: «طبق این گزارش آن‌ها احتمال می‌دهند که ترامپ حتی در صورت شکست، ادعای بی‌اساس خود را مبنی بر سرقت پیروزی  انتخابات، ادامه دهد.»

طبق اطلاعات واشنگتن پست، اطراف ترامپ در حال حاضر به دو اردوگاه تقسیم شده است، زیرا اعضای خانواده وی معتقدند که او هنوز هم می‌تواند برنده شود و باید همچنان برای پیروزی تلاش کند.

اعضای اردوگاه بزرگ‌تر که شامل گروهی از مشاوران رییس‌جمهور و رهبران حزب جمهوری‌خواه است، از شکست در انتخابات اطمینان دارند.

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هنوز به طور قطعی مشخص نشده است، اما آمارهای موجود حاکی از آن است که «جو بایدن»، نامزد دموکرات‌، در آستانه کسب ۲۷۰ رای الکترال است که ورود وی به کاخ سفید را تضمین می‌کند.

پربیننده ترین اخبار و نتایج انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا بایدن یا ترامپ؟/ کشورهای اروپایی خواستار پیروزی کدام نامزد انتخاباتی هستند؟ اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۳۵ساعت از پایان رای‌گیری اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا آخرین نظرسنجی انتخابات آمریکا نتیجه انتخابات آمریکا پیشتاز انتخابات آمریکا پیش بینی انتخابات آمریکا نحوه انتخابات آمریکا تاریخ انتخابات آمریکا 2020 اخبار جدید از انتخابات آمریکا آخرین اخبار انتخابات آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد

 دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم