Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متخصصان می گویند، تنگی نفس اضطرابی خطری ندارد و با تنگی نفس ناشی از کرونا تفاوت دارد. تنگی نفس اضطرابی ناگهانی رخ می دهد و زمانی که به آن توجه نمی کنید از بین می‌رود. تنگی نفس ناشی از اضطراب بدون سرفه است، اما تنگی نفس کرونا با انجام فعالیت بدنی بیشتر می‌شود و معمولاً با سرفه همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

مبتلایان به کرونا چه زمانی به مراکز درمانی مراجعه کنند؟

بسیاری از کسانی که ابتلای آنان به کرونا قطعی است، اما در قرنطینه خانگی به سر می برند نمی دانند در چه شرایطی مراجعه آنان به بیمارستان ضروری است.

اگر کسی بیش از چهار روز تب بالای ۳۸ درجه یا سرفه ممتد بیشتر از یک ساعت داشته باشد، باید با ۴۰۳۰ تماس بگیرد و بپرسد که رفتن به بیمارستان لازم است یا خیر.

همچنین اگر فردی ۴۸ ساعت اسهال شدید داشت یا به خاطر استفراغ و تهوع زیاد نمی توانست غذا بخورد، باید به مرکز درمانی مراجعه کند.

افت فشار یا خواب آلودگی زیاد برای افراد بالای ۶۰ سال نیز یکی از مواردی است که مراجعه به مرکز درمانی را ضروری می کند.

کرونا و قرنطینه خانگی

اگر قرار شد خودتان را در خانه قرنطینه کنید با اینکه هوا در حال سرد شدن است، اما حتما پنجره ها را باز بگذارید تا هوا تهویه شود و وقتی در اتاق قرنطینه تنها هستید ماسک نزنید. 

همچنین روزی ۲ بار ۲۰ دقیقه بدون ماسک به پشت بام و یا تراس بروید، فقط حواستان باشد کسی در شعاع ۸ متری شما نباشد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی علائم کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی علائم کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی علائم کرونا اخبار کنکور تنگی نفس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا باید به روان‌شناس مراجعه کنیم؟

همه ما به دنبال داشتن یک زندگی بهتر با ایده‌آل‌های خود هستیم. عواملی مانند شادی، خوشبختی و رضایت از زندگی، موفقیت ، سلامت روحی و روانی، ثروت مالی و جایگاه اجتماعی مناسب از جمله مواردی هستند که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. روان‌شناسی موثرترین ابزار برای رسیدن به اهداف تعیین شده است.

کد خبر 748409

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • چرا باید به روان‌شناس مراجعه کنیم؟
  • چرا باید به روانشناس مراجعه کنیم؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه