Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:27:07 GMT

محل های ۷ گانه ترخیص موتورسیکلت در پایتخت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۷۶۰۵

محل های ۷ گانه ترخیص موتورسیکلت در پایتخت اعلام شد

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ابلاغ ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی گفت: بر اساس طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از فردا به مدت دو ماه همزمان در سراسر کوشور در پایتخت اجرا می‌شود.

وی افزود: تمام مراجعین باید از طریق پلیس +۱۰ اقدامات لازم در راستای ترخیص موتورسیکلت‌های خود را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بعد از اینکه افراد به پلیس +۱۰ مراجعه کردند، بحث ترخیص سیستمی انجام می‌شود و به پلیس راهور انتقال داده می‌شود و مشکل ترخیص آن موتورسیکلت حل می‌شود. اگر موتورسیکلتی دارای نقص باشد به افراد اعلام می‌شود که به ستاد ترخیص مراجعه کنند و از آنجا موتورسیکلت‌های خودر ا ترخیص کنند.

همه خانی متذکر شد: با توجه به اینکه این طرح به مدت دو ماه برگزار می‌شود، ما هفت محل برای ترخیص موتورسیکلت‌ها در نظر گرفتیم و ستاد ترخیص زنجان فقط اختصاص به ترخیص خودرو دارد و از آنجا هیچ موتورسیکلتی ترخیص نمی‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ با اشاره به هفت محل ترخیص موتورسیکلت در پایتخت گفت: افراد در مناطق شهرداری یک، دو و سه باید به منطقه سه پلیس راهور به آدرس بزرگراه حقانی روبروی پارک آب و آتش مراجعه کنند و همچنین تلفن این مرکز ترخیص عبارت است از ۳۸۸۸۸۰۹۰۹.

همه خانی تصریح کرد: افراد در مناطق شهرداری ۶، ۱۱، ۱۲ و ۱۷ به منطقه ۱۱ پلیس راهنمایی رانندگی واقع در میدان قزوین، جنب پارک رازی، خیابان شهید مرادی به شماره تلفن ۵۵۴۰۱۰۸۰ مراجعه کنند.

وی افزود: افراد در مناطق ۱۳، ۱۴ و ۱۵ شهرداری تهر ان به منطقه ۱۵ راهنمایی و رانندگی واقع در خیابان خاوران، ابتدای خیابان ابوذر به شماره تلفن ۳۳۸۱۳۵۲۵ مراجعه کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ ادامه داد: افراد واقع در مناطق ۴ و ۸ شهرداری تهران به منطقه ۸ پلیس راهور به آدرس بزرگراه رسالت، تقاطع باقری به شماره تلفن ۷۷۸۸۷۶۶۵ مراجعه کنند.

همه خانی اظهار داشت: افراد در مناطق ۹، ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران به منطقه ۱۷ پلیس راهور واقع در خیابان آیت الله سعیدی، نبش خیابان شهید کاشانی، به شماره تلفن ۶۶۶۶۱۸۸۸ مراجعه کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: افراد در مناطق ۱۶، ۱۹ و ۲۰ شهرداری تهران به پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه ۱۶ به آدرس خیابان شهید رجایی، خیابان سازمان هلال احمر به شماره تلفن ۵۵۳۳۰۰۸۵ مراجعه کنند.

همه خانی افزود: افراد در مناطق ۵، ۱۰، ۲۱ و ۲۲ شهرداری تهران به پلیس راهنمایی و رانندگی واقع در خیابان خلیج فارس، خیابان رهنما به شماره تلفن ۶۶۵۵۵۰۸۸ مراجعه کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی ستادهای ترخیص لازم است، گفت: موتورسیکلت‌هایی که پلاک زوج دارند، در روزهای زوج و آنهایی که پلاک فرد دارند در روزهای فرد برای ترخیص مراجعه کنند و موتورسیکت های فاقد پلاک می‌توانند همه روزه مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه فقط دو ماه برای این طرح در نظر گفته شده است، روزهای تعطیل و جمعه‌ها نیز برای ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در نظر گرفته و افراد می‌توانند در این مدت مراجعه کنند.

کد خبر 5065514 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: علی همه خانی پلیس راهور ترخیص موتورسیکلت ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران آلودگی هوا وزارت آموزش و پرورش گردشگری قوه قضاییه وضعیت راهها پلیس راهور شهر تهران آیت الله سید ابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی شورای شهر سازمان تامین اجتماعی ترخیص موتورسیکلت شهرداری تهران افراد در مناطق شماره تلفن مراجعه کنند پلیس راهور همه خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

به گزارش تسنیم، وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

دیگر خبرها

  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا