Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:33:49 GMT

محلهای هفت گانه ترخیص موتورسیکلت در پایتخت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۷۶۱۳

محلهای هفت گانه ترخیص موتورسیکلت در پایتخت اعلام شد

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ابلاغ ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی گفت: بر اساس طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از فردا به مدت دو ماه همزمان در سراسر کوشور در پایتخت اجرا می‌شود.

وی افزود: تمام مراجعین باید از طریق پلیس +۱۰ اقدامات لازم در راستای ترخیص موتورسیکلت‌های خود را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بعد از اینکه افراد به پلیس +۱۰ مراجعه کردند، بحث ترخیص سیستمی انجام می‌شود و به پلیس راهور انتقال داده می‌شود و مشکل ترخیص آن موتورسیکلت حل می‌شود. اگر موتورسیکلتی دارای نقص باشد به افراد اعلام می‌شود که به ستاد ترخیص مراجعه کنند و از آنجا موتورسیکلت‌های خودر ا ترخیص کنند.

همه خانی متذکر شد: با توجه به اینکه این طرح به مدت دو ماه برگزار می‌شود، ما هفت محل برای ترخیص موتورسیکلت‌ها در نظر گرفتیم و ستاد ترخیص زنجان فقط اختصاص به ترخیص خودرو دارد و از آنجا هیچ موتورسیکلتی ترخیص نمی‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ با اشاره به هفت محل ترخیص موتورسیکلت در پایتخت گفت: افراد در مناطق شهرداری یک، دو و سه باید به منطقه سه پلیس راهور به آدرس بزرگراه حقانی روبروی پارک آب و آتش مراجعه کنند و همچنین تلفن این مرکز ترخیص عبارت است از ۳۸۸۸۸۰۹۰۹.

همه خانی تصریح کرد: افراد در مناطق شهرداری ۶، ۱۱، ۱۲ و ۱۷ به منطقه ۱۱ پلیس راهنمایی رانندگی واقع در میدان قزوین، جنب پارک رازی، خیابان شهید مرادی به شماره تلفن ۵۵۴۰۱۰۸۰ مراجعه کنند.

وی افزود: افراد در مناطق ۱۳، ۱۴ و ۱۵ شهرداری تهر ان به منطقه ۱۵ راهنمایی و رانندگی واقع در خیابان خاوران، ابتدای خیابان ابوذر به شماره تلفن ۳۳۸۱۳۵۲۵ مراجعه کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ ادامه داد: افراد واقع در مناطق ۴ و ۸ شهرداری تهران به منطقه ۸ پلیس راهور به آدرس بزرگراه رسالت، تقاطع باقری به شماره تلفن ۷۷۸۸۷۶۶۵ مراجعه کنند.

همه خانی اظهار داشت: افراد در مناطق ۹، ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران به منطقه ۱۷ پلیس راهور واقع در خیابان آیت الله سعیدی، نبش خیابان شهید کاشانی، به شماره تلفن ۶۶۶۶۱۸۸۸ مراجعه کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: افراد در مناطق ۱۶، ۱۹ و ۲۰ شهرداری تهران به پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه ۱۶ به آدرس خیابان شهید رجایی، خیابان سازمان هلال احمر به شماره تلفن ۵۵۳۳۰۰۸۵ مراجعه کنند.

همه خانی افزود: افراد در مناطق ۵، ۱۰، ۲۱ و ۲۲ شهرداری تهران به پلیس راهنمایی و رانندگی واقع در خیابان خلیج فارس، خیابان رهنما به شماره تلفن ۶۶۵۵۵۰۸۸ مراجعه کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی ستادهای ترخیص لازم است، گفت: موتورسیکلت‌هایی که پلاک زوج دارند، در روزهای زوج و آنهایی که پلاک فرد دارند در روزهای فرد برای ترخیص مراجعه کنند و موتورسیکت های فاقد پلاک می‌توانند همه روزه مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه فقط دو ماه برای این طرح در نظر گفته شده است، روزهای تعطیل و جمعه‌ها نیز برای ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در نظر گرفته و افراد می‌توانند در این مدت مراجعه کنند.

کد خبر 5065514 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: علی همه خانی پلیس راهور ترخیص موتورسیکلت ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران آلودگی هوا وزارت آموزش و پرورش گردشگری قوه قضاییه وضعیت راهها پلیس راهور شهر تهران آیت الله سید ابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی شورای شهر سازمان تامین اجتماعی ترخیص موتورسیکلت شهرداری تهران افراد در مناطق شماره تلفن مراجعه کنند پلیس راهور همه خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: تعداد ۲۵ پارکینگ عمومی و خصوصی در اطراف محدوده بازار و میدان امام خمینی (ره) برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده است.

روح‌الله ابوطالبی با اشاره به اعلام ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار میدان امام (ره) اظهار کرد: در اطراف بازار تاریخی اصفهان ۳۸ نقطه ورودی اصلی و فرعی شناسایی و در ورودی آن‌ها راه‌بند نصب شده است.

وی افزود: برای رفاه حال کسبه و شهروندان در اطراف بازار نزدیک به ۲۵ نقطه پارکینگ خودرو و موتور سیکلت آماده‌سازی شده که ۱۱ پارکینگ آن در اختیار شهرداری است و این پارکینگ‌ها مشکلی برای پذیرش وجود ندارد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: تمهیداتی برای جداسازی پارکینگ خودرو با موتورسیکلت و نصب سایبان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین پارکینگ‌های در اختیار شهرداری پارکینگ پشت مسجد جامع، جلو خان میدان امام علی (ع) پارکینگ حمام شاه علی، حکیم، کرمانی، سرای مخلص، عالی قاپو، استانداری، پشت مطبخ، زیر گذر امام علی (ع)، حافظ و جارچی‌باشی است.

ابوطالبی گفت: برخی پارکینگ‌ها مالکیت خصوصی دارند که درخواست شده است پذیرش موتورسیکلت نیز داشته باشند.

وی اضافه کرد: در سایر نقاط همچون خیابان حکیم، کوچه باغ قلندرها، و ورودی بازار نیماورد که پارکینگ ندارند، در فضای کنار خیابان جداولی برای پارک موتور پیش‌بینی شده است.

ابوطالبی ضمن درخواست از بازاریان برای همراهی با این طرح، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این محدوده، توسط پلیس راهور برابر مقررات اعمال قانون صورت خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان در مورد حمل بار در بازار تصریح کرد: اعلام زمان و مقررات حمل بار در بازار بر عهده هیئت امنای بازار است و در ساعاتی مقرر گیت‌ها برای حمل بار کسبه بازگشایی می‌شود.

وی افزود: طبق مصوبه هیئت مدیره بازار از دهم تا هفدهم اردیبهشت اطلاع‌رسانی، نصب بنر، بروشور و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های عمومی انجام و سپس این طرح به صورت رسمی اجرا می‌شود.

کد خبر 750046

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید