Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:48:48 GMT

جملاتی که باعث محرومیت شجاعی شد!

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۷۶۳۵

جملاتی که باعث محرومیت شجاعی شد!

باشگاه تراکتور ادعا می‌کند که صحبت های مسعود شجاعی پس از بازی فینال جام حذفی، منجر به محرومیت او شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی تیم های تراکتور و نفت مسجدسلیمان، تی تی ها با محرومیت دو هفته ای کاپیتان خود مسعود شجاعی مواجه شدند تا هافبک شماره 7 روی نیمکت برود و بازی را از آنجا تماشا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محرومیت از سوی کمیته انضباطی اعمال شد و حالا تراکتور ادعا می‌کند که به خاطر انتقادات شجاعی پس از بازی با استقلال در فینال جام حذفی بوده است.

 

شجاعی پس از قهرمانی در جام حذفی با انتقاد از مسئولان فوتبال ایران، در خصوص محرومیت سه هفته ای خود گفته بود: تاسفانه در فوتبالی که همه دم از پاکی و انسانیت می زنند، من با رای جعلی کمیته انضباطی محروم شدم. کمیته ای که کارش رسیدگی به تخلفات است، خودش تخلف می کند. آقای سیدعلی داور و ناظر مسابقه هیچ گزارشی علیه من رد نکردند. اما در گزارش کمیته انضباطی به کمیته استیناف آمده که من به داور گفته ام چقدر پول می گیری، من بیشترش را می دهم! از سیدعلی پرسیدم گفت که چنین گزارشی نداده است. حتی به کمیته انضباطی دعوت هم نشدم اما لج کردند و رای دادند.

متاسفم که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خودش تخطی می کند.

 

حالا باشگاه تراکتور قصد دارد لایحه ای را به فدراسیون فوتبال ارسال و با درخواست استیناف خواهی، برای بخشش مسعود شجاعی اقدام کند؛ آن ها فصل گذشته توانستند محرومیت کاپیتان خود را کاهش دهند و حالا باید دید این اتفاق دوباره رخ می‌دهد یا خیر؟

 

 

تراکتور مسعود شجاعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مسعود شجاعی کمیته انضباطی مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم

به گزارش "ورزش سه"، صائب محبی، مدافع هوادار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد شرایط هوادار گفت: از زمانی که آقا مسعود آمده تیم متحولی شدیم و بچه‌ها با روحیه بالا ادامه می‌دهند و نکات آقا مسعود را انجام می‌دهیم تا تماشاگر پسند باشیم. تا حدودی نتایج‌مان را جبران کردیم ولی تا روز آخر تلاش می‌کنیم تا رتبه‌ای در شان خودمان داشته باشیم. در این هفته هم در یک بازی خوب صنعت نفت را شکست دادیم و اوضاع‌مان بهتر شد.

صائب محبی در مورد رقابت نفسگیر در نیمه پایین جدول برای بقا عنوان کرد: شرایط در انتهای جدول هنوز حساسیت خاصش را دارد اما با انگیزه و تجربه‌مان نگاهی به انتهای جدول نداریم و دنبال کسب رتبه تک رقمی در آخر فصل هستیم.

محبی در مورد بازی جام حذفی‌شان برابر مس سونگون و صعود به جمع هشت تیم گفت: شرایط جام حذفی متفاوت است و هر بازی یک فینال است. حریف سختی داشتیم و دست‌کم نگرفتیم. حالا با قدرت برای ادامه لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی آماده می‌شویم و قطعا نیم نگاهی به قهرمانی در جام حذفی داریم.

او در مورد جام حذفی اضافه کرد: همه تیم‌ها برای شگفتی می‌آیند و آقا مسعود شجاعی دو قهرمانی با تراکتور و نساجی دارد و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این افتخار سوم در هوادار برای او رقم بخورد.

دیگر خبرها

  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت