Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شعار کاری خود گفت: شعار ما خراسان جنوبی، تدبیر، تلاش و توسعه است که با همراهی و همدلی مردم و سایر اقشار رقم می‌خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حمید مولانوری صبح امروز در مراسم معارفه استاندار خراسان جنوبی که با حضور معاونت سیاسی وزارت کشور همراه بود اظهار داشت: رضایتمندی که امروز مردم استان خراسان جنوبی از استاندار دارند به واسطه رضایتمندی از دولت، نظام و  جامعه‌ای است که مردم برای آن خون دادند و صبر کردند تا بهترین‌ها نصیبشان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم در شب میلاد پیامبر اسلام دولت بنده را برای خدمتگذاری در استانی با مردمان نجیب منصوب کرد افزود: در جمع نمایندگان شما مردم جلسه‌ای را برگزار کردیم و نکاتی برای مسائل مدیریتی استان بیان شد. دیدگاه خود و برخی برنامه ها را اعلام کردم و بنا به اعتقاد شخصی و تاکید رئیس جمهور رفتار ما اعتدالی است و  خدمتگذار همه مردم هستیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: گرایش سیاسی  یا جناح بازی‌های سیاسی مشکلی از جامعه حل نمی‌کند و زمانی که  مردم خدمت صادقانه برایشان حاصل شود، بزرگترین توفیق است.

موتور توسعه خراسان جنوبی با تغییر استاندار متوقف نمی‌شوداستقبال از همه ظرفیت هایی که دل به توسعه خراسان جنوبی دارند/ پروژه راه آهن و راه ها را با جدیت دنبال می‌کنیم

ملانوری بیان کرد: در سالهای گذشته مسئولیت انتخاب مدیران را در وزارت کشور داشتم که بررسی صلاحیت فرمانداران استانها و معاونان سیاسی کشور بخشی از مسئولیت ما بود در این بررسی‌ها و مصاحبه‌ها سه نکته مد نظر داشتم و به اشخاص مورد مصاحبه تاکید داشتم فرد مدیر باید آشنا به مسیر کاری باشد و با علم به موضوع مدیریت را بپذیرد. باید انگیزه کافی برای مسئولیت حسن خلق داشته باشد و توصیه بر اخلاق است. 

وی عنوان کرد: مدیر انقلابی و مدیر نظام اسلامی باید بر مدار اخلاق مداری حرکت کنند که آویزه گوش من خواهد بود و باید به دانش بیشتر در حوزه مسئولیت حین مردم داری توصیه می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در توسعه استان ریل گذاری‌ها ادامه خواهد یافت. استانی که ظرفیت و پتانسیل زیادی دارد و استفاده از ظرفیتها در گرو این است که دانش و اطلاعات لازم را داشته باشیم و برنامه ریزی درست به همراه همت همدلی و همراهی وجود داشته باشد.

ملانوری تصریح کرد: شعار هفته وحدت همدلی، همراهی و همکاری است و در وحدت نور خدا متجلی می‌شود. در نفاق پایگاه شیطان در آن جاست.

وی افزود: بزرگترین ظرفیت استان منابع انسانی و شخصیت‌های علمی، فرهنگی و اجرایی است که امروز به زادگاه خود می‌توانند کمک کنند. ظرفیت‌های معدنی داریم که به اندازه خود از آن استفاده نشده و در بخش کشاورزی اگرچه رتبه برتر زعفران و زرشک را داریم اما از این استعداد به نحو مطلوب بهره نبرده‌ایم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی وگردشگری استان و همجواری با کشورهای همسایه گفت باید از این ظرفیتها در جهت توسعه و رشد اقتصادی استان بیشترین استفاده را برد.

ملانوری بیان کرد: امید است در ادامه روند رو به توسعه و رشد که در استان به وجود آمده ما هم بتوانیم خدمتی کنیم و با سرعت بیشتر کار را پیش برویم. شعاری که در این مسیر سرلوحه کار ماست "خراسان جنوبی، تدبیر، تلاش و توسعه" است و با این سه محور باکمک و همکاری همه اقشار مردم تلاش می‌کنیم به توسعه پایدار در بخش‌های مختلف برسیم.

انتهای پیام/254/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی

یعقوعلی نظری استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی یکی از مهم‌ترین نماد‌های اقتصاد بدون نفت کشور و بر این اساس بیش از ۹۵ درصد اقتصاد استان در اختیار بخش خصوصی است.

او افزود: در استان رشد بیمه بیکاری نداریم و این در حالیست که سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۱۶ درصد کاهش در این حوزه داشتیم و این در حالی است که میانگین نرخ بیکاری در استان ۶.۲ است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در این نمایشگاه چندین مجموعه ارزشی استان و از جمله زنجیره ارزش «زیارت و گردشگری» و «فولاد» به مخاطبان معرفی می‌گردد.

نظری با اشاره به رویکرد تشکیل زنجیره‌های ارزشی، بیان کرو: یکی از مزیت‌هایی که خراسان رضوی نسبت به سایر استان‌های کشور دارد، وجود بارگاه منور رضوی است که مزیتی را برای این خطه به شمار می‌رود و این امر مهم را یک ظرفیت مهم و استثنایی می‌دانیم.

او با تاکید بر اینکه موضوع زیارت یک زنجیره ارزش است، تصریح کرد: با استفاده از این ظرفیت، به وسیله موضوع زیارت و تشرف به بارگاه منور رضوی بسیاری از مسائل اجتماعی و اقتصادی ما حل می‌شود.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: مزیت دیگر استان خراسان رضوی معادن آن است و ۳۰ درصد از سنگ آهن فولاد کشور در استان خراسان رضوی و شهر خواف تامین می‌شود.

نظری با بیان اینکه مسئله ترانزیت از دیگر زنجیره‌های ارزش استان خراسان رضوی است، اظهار کرد: کوتاه‌ترین بخش مربوط به کریدور شمال به جنوب در شرق کشور واقع شده که مبدا آن چابهار است؛ لذا این کریدور از شرق کشور امتداد پیدا می‌کند و به کشور روسیه و کشور‌های آسیای مرکزی می‌رسد و ظرفیت ترانزیتی خوبی برای ایران ایجاد می‌کند.

او با بیان اینکه خراسان رضوی یک استان با سابقه در کشاورزی و فراورده‌های آن است افزود: بیشتر صنایع غذایی کشور، در استان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان