Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشنواره «کتاب و رسانه» ضمن اشاره به اینکه باید آموزش‌ از مقطع پایه آغاز شود از اینکه زنگ انشاء در مدارس به ورزش اختصاص داده می‌شود، ابراز تاسف کرد.

قدس آنلاین:  امیدعلی مسعودی که با وجود ابتلا به کووید-۱۹ پاسخگوی برنامه «تقاطع فرهنگ» از طریق خطوط ارتباطی رادیو گفت‌وگو بود، گسترش فرهنگ کتاب خوانی طی ۱۸ سال برپایی جشنواره «کتاب و رسانه» را یادآوری کرد و گفت: همواره به دوستان خبرنگار تاکید دارم با ورود به خبرگزاری‌ها یا مطبوعات، حوزه‌ای تخصصی برای خود انتخاب کنند و مهم‌ترین حوزه را «کتاب» می‌دانستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی معتقد است هر فرد با صرف زمان زیاد برای مطالعه کتاب، در رعایت فرهنگ عمومی و نیز تصمیم گیری‌های مهم زندگی، از توفیق بیشتری برخوردار خواهد بود.

این کارشناس سواد رسانه‌ای با ابراز تاسف نسبت به پایین بودن شمار کمی چاپ روزنامه‌ها در کشور گفت: پایمردی خبرنگاران حوزه کتاب قاب تقدیر است و شخصا شاهد نوعی پختگی در میان آن‌ها هستم.

مسعودی پوشش خبری حوزه کتاب در میان سایر محورهای موضوعی در خبرگزاری‌ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با وجود همه تنگناها، خبرنگاران خوبی در این حوزه داریم و شخصا چشم انداز آینده را مثبت می‌بینم.

مسعودی لزوم به کارگیری شیوه‌های نوین مقاله نویسی و آموزش این مهم را در سطح مراکز علمی و دانشگاهی متذکر شد و گفت: متاسفانه زنگ انشاء را به ورزش اختصاص می‌دهیم؛ در حالی که کار را باید از پایه آغاز کنیم.

دبیر جشنواره «کتاب و رسانه» درباره کم و کیف آئین نامه این رویداد فرهنگی اظهار کرد: خبرنگاران نقدی اساسی به این جشنواره وارد می‌دانند که چرا دبیرخانه دائمی برپا نیست!

مسعودی همچنین از موافقت‌ها با برپایی مکان دائمی برای این جشنواره خبر داد و گفت: از این رو از تمام عزیزانی که همراه و همگام ما هستند، دعوت کرده و کارها را هر چند ماه یک بار بررسی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران این حوزه قلم و نگاه خوبی دارند و شخصیت‌هایی ممتاز هستند، ادامه داد: لزوم خواندنِ کتاب فرصت خوبی پیش روی این خبرنگاران است و نویسندگان سایر سرویس‌ها به دلیل درگیری در متن حوادث روز، فرصت کمتری برای خوانش کتاب دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره کتاب و رسانه امیدعلی مسعودی کتاب و رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ پیاده روی خانوادگی همراه با غذای سالم، بازی‌های بومی محلی و پاکسازی مسیر آبشار از زباله  از جمله برنامه‌های  این جشنواره بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش