Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@13:33:04 GMT

دلیل محرومیت مسعود شجاعی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۸۴۴۳

دلیل محرومیت مسعود شجاعی مشخص شد

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور دلیل محرومیت کاپیتان این تیم را اعلام کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از باشگاه تراکتور، کریم جمالی مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور درباره محرومیت ۲ جلسه‌ای مسعود شجاعی اظهار داشت: متاسفانه زمانی که متوجه محرومیت مسعود شجاعی شدیم، از این رأی تعجب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: مسعود شجاعی یکی از با اخلاق‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران به حساب می‌آید. فوتبالی‌ها با بزرگی و منش مسعود شجاعی آشنا هستند و نیازی به توضیح در این مورد نیست. با این حال، باشگاه اعتراض خود را به محرومیت مسعود شجاعی اعلام کرده و امیدواریم از هفته دوم بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور با اشاره به دلیل محرومیت ۲ هفته‌ای مسعود شجاعی، خاطرنشان کرد: طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده، محرومیت مسعود شجاعی به خاطر مصاحبه پس از اتمام دیدار فینال جام حذفی و نقد عملکرد فدراسیون فوتبال بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسعود شجاعی تیم فوتبال تراکتور کریم جمالی محرومیت مسعود شجاعی باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

طی این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حاشیه‌های فراوانی به وجود آورد و باعث شد مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه تیم سپاهان در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های تندی را علیه باشگاه‌های مقابل انجام دهند.

بر این اساس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!