Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: قرار است ممنوعیت تردد برای خودروهای شخصی در مرکز استان اعمال شود که به دلیل قطعی نشدن تصمیم‌گیری به جلسه بعدی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان موکول شد.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محدودیت‌های جدید از تاریخ ۲۰ آبان اعمال می‌شود و تا ۲۰ آذر ادامه خواهد داشت، این محدودیت‌ها در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شده و به استان‌ها نیز ابلاغ شد، محدودیت فعالیت مشاغل به جز گروه یک از ساعت ۱۸ اعمال می‌شود یعنی از ساعت ۶ بعداز ظهر همه فعالان گروه‌های شغلی دو، سه و چهار تعطیل شده و تنها گروه‌های تأمین کننده مایحتاج عمومی مردم و مراکز بهداشت و درمان و داروخانه‌ها فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با اشاره به افزایش میزان عمل به پروتکل‌های بهداشتی در استان، تصریح کرد: به سمتی می‌رویم که متوسط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم که به ۴۵ تا ۵۰ درصد رسیده بود، به مرز ۷۵ درصد رسیده است و قطعاً با افزایش آن روند مطلوب‌تر خواهد شد. گفتنی است در کلانشهر اصفهان، فروشگاه‌ها، مراکز تولیدی و دیگر اصناف اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با جریمه و پلمب مراکزشان روبرو خواهند شد.

وی در خصوص نتایج حاصل از محدودیت‌ها، تصریح کرد: با وجود اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای نتیجه هنوز مشخص نیست، در واقع باید ببینیم ظرف دو هفته آینده به چه نتایجی خواهیم رسید که باید روند نمودار رشد بیماری ظرف ۱۴ روز آینده بررسی شده و مطمئناً این روند نزولی خواهد شد.

برای تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تصمیم‌گیری می‌شود

غلامی در خصوص درصد کاهش ترددهای خودروها، افزود: بر اساس آمار دستگاه‌های ترددشمار جاده‌ای، آخرین آماری که در اختیار داریم و مربوط به دوره ۱۲ آبان تا بامداد روز جمعه ۱۶ آبان است، کاهش ۲۵ درصدی رفت و آمد خودروها را در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان شاهد بوده‌ایم. این عدد قابل توجهی است و بخشی عمده‌ای از سفرهای مردم در این چند روزه انجام نشد و از بخشی نیز از سوی راهنمایی و رانندگی ممانعت به عمل آمد.

وی در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید در جلسه بعدی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان، تصریح کرد: قرار است ممنوعیت تردد برای خودروهای شخصی در سطح مرکز استان اعمال شود که به دلیل قطعی نشدن تصمیم‌گیری به جلسه بعدی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان موکول شد و در جلسه بعدی ستاد استانی در خصوص تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب به بعد تصمیم‌گیری شده و به اطلاع مردم خواهد رسید.

کد خبر 453931

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حجت الله غلامی اعمال محدودیت ها ممنوعیت تردد خودرو رعایت پروتکل های بهداشتی جریمه نقدی پلمپ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جلسه بعدی ستاد استان اصفهان تصمیم گیری محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ شرق به غرب موقعیت بزرگراه خرازی بعد از اردستانی از صبح امروز/شنبه/ به علت بارش شدید باران و ریزش گل و رسوبات مسدود است و نیاز است شهروندان از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید؛ آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران

همچنین عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل محدودیت انجام داده و عوامل شهرداری و آتش‌نشانی نیز برای بازگشایی مسیر و رفع مشکل پیش آمده، در محل حضور دارند.

براساس این اعلام، زمان پایان محدودیت تردد اطلاع رسانی می‌شود.

از سوی دیگر دیشب هم رییس پلیس راه تهران بزرگ به ایرنا اعلام کرد: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود است که این مشکل برطرف شده و از ساعت پنج صبح امروز محور باز شده و تردد خودروها در آن در جریان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229384 برچسب‌ها منع تردد

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران