Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:00:57 GMT

داوران فصل دوم جشنواره «رمان کوچه» مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۸۶۶۵

داوران فصل دوم جشنواره «رمان کوچه» مشخص شدند

به‌گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی کتاب کوچه، با اعلام الهام فلاح دبیر دومین جشنواره «رمان کوچه»، مرتضی برزگر، امیر خداوردی و فرشته نوبخت به‌عنوان داوران این دوره جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

مرتضی برزگر، متولد ۱۳۶۰، نویسنده و مدرس داستان‌نویسی است. از آثار او می‌توان به قلب نارنجی فرشته و اعترافات هولناک لاک‌پشت مرده اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نفر نخست جایزه داستان انقلاب در بخش داستان کوتاه، نفر برگزیده جایزه داستان انقلاب در بخش داستان کوتاه، نفر دوم جایزه داستانی سکوت و... از جمله افتخارات برزگر است.

امیر خداوردی، متولد ۱۳۵۹، نویسنده، مدرس و پژوهشگر است. آمین می آورم، آلوت، جنون خدایان از جمله منتشر شده اوست.
خداوردی برگزیده جشنواره اشراق، تحسین شده هیئت داوران جایزه احمد محمود و نامزد نهایی جایزه جلال آل احمد شده است.

فرشته نوبخت، متولد ۱۳۵۴، نویسنده، مدرس و پژوهشگر ادبی است. از کتاب‌های او می‌توان به مرغ عشق های همسایه رو به رویی، کلاغ، سیب ترش، از همان راهی که آمدی برگرد، زمستان فصل مردن نیست، کمی مایل به سرخ، بی‌تابی اشاره کرد. 
منتقد برگزیده هفتمین جشنواره نقد کتاب، برگزیده نقد کتاب از شانزدهمین جشنواره کتاب و رسانه ، برگزیده فیلمنامه‌نویسی هفتمین جشنواره رویش دانشجویی و برگزیده چهاردهمین جشنواره تئاتر بین المللی عروسکی در بخش نمایشنامه‌نویسی از جمله افتخارات فرشته نوبخت است.

الهام فلاح، نویسنده، مدرس داستان‌نویسی و روزنامه‌نگار که دبیری این دوره از جشنواره را بر عهده دارد آثاری چون زمستان با طعم آلبالو، سامار، خونمردگی، همه دختران دریا، به من نگاه کن، خون‌خواهی، کشور چهاردهم، بیرون دایره در کارنامه نویسندگی خود داراست.
فلاح برنده هفتمین دوره جایزه ادبی پروین اعتصامی، برنده بخش ویژه آتیه داستان ایرانی یازدهمین دوره جایزه جلال آل احمد و کاندیدای جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور شده است.

نشر کتاب کوچه با هدف شناسایی و حمایت از نویسندگان بااستعداد و صاحب اندیشه و قلم و معرفی و انتشار رمان‌های چاپ نشده دومین جشنواره رمان کوچه را برگزار می‌کند.
نوقلمان علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد فرهنگی و ادبی می‌توانند رمان‌های خود را تا ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۹ همزمان با روز کتاب و کتاب‌خوانی به نشانی الکترونیکی ketabkoochehpub@gmail.com ارسال کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط جشنواره می‌توانند به سایت ketabekooche.ir و novinketab.com مراجعه کنند.

برچسب‌ها جوایز ادبی ادبیات داستانی کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جوایز ادبی ادبیات داستانی کتاب جوایز ادبی ادبیات داستانی کتاب اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی، گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید، گفت: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان «دوست من کتاب» از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

عاطفه زارعی گفت: هیئت داوران این جشنواره از استادان برجسته ادبیات کودکان و نوجوان، مانند مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

او گفت: مراسماختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن‌سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود، گفت: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد