Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: شرایط لازم برای رونق گردشگری حاجی آباد لاهیجان فراهم شده و منتظر حضور و مشارکت بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در این منطقه هستیم.

جواد نجار تمیزکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به محور فعالیت‌های شورای شهر دوره پنجم لاهیجان، اظهار کرد: شرایط سخت اقتصادی و افزایش تورم این شورا را در وضعیت متفاوت‌تری نسبت به قبل از جهت اجرای پروژه‌ها قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر شهرداری‌ها نتوانند به کسب درآمد و توانایی لازم برای پیشبرد امور برسند دچار ضرر و زیان خواهند شد، افزود: با وجود همه مشکلات اقتصادی که شهرداری و شورای شهر پنجم را درگیر کرده توانسته‌ایم سرپا بمانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با تاکید بر اینکه اجرای قوانین و مقررات سختگیرانه در خصوص ساخت و ساز، درآمدزایی را برای شهرداری سخت کرده، خاطر نشان کرد: تورم و روند افزایشی قیمت زمین در شهرهای استان گیلان به ویژه شهر لاهیجان، صنعت ساختمان را درگیر مشکلات جدیدی کرده که از این طریق بر درآمدزایی حاصل از ساخت سازهای شهرداری نیز تأثیر بسزایی داشته است.

تمیزکار در خصوص کسب درآمدهای پایدار شهری در شهر لاهیجان گفت: درآمد پایدار توسط سرمایه گذار در شهر شکل می‌گیرد که با توجه به نوسانات اقتصادی موجود، جذب سرمایه گذار در بخش فرهنگی و گردشگری سخت شده است.

وی ادامه داد: شرایط سخت اقتصادی سبب شده که کسب درآمدهای پایدار شهری از طریق مشارکت بخش خصوصی در این سال‌ها موفقیت آمیز نباشد.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با تاکید بر اینکه در جهت ایجاد درآمدهای پایدار شهری توانسته‌ایم زیر ساخت‌ها و بسترهای لازم را فراهم کنیم، تصریح کرد: مشکلات مناطق گردشگری شهر لاهیجان در خصوص تصرف زمین‌ها و حل مشکل مالکیت شش‌دانگ با موفقیت حل و فصل شده است.

وی گفت: شرایط لازم برای رونق گردشگری حاجی آباد لاهیجان فراهم شده و منتظر حضور و مشارکت بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در این منطقه هستیم.

تمیزکار تمرکز سرمایه گذاری در پارک حاجی آباد را جهت دست یابی به درآمدزایی بسیار مناسب دانست و اظهار کرد: به علت درهم شکسته شدن تراکم جمعیت و موقعیت جغرافیایی این بخش می‌توان چشم‌انداز قابل قبولی برای مدیریت شهری متصور شد.

وی با اشاره به اینکه احداث پارک بانوان در لاهیجان توسط شورای چهارم کلید خورده بود، افزود: در شورای پنجم توانسته‌ایم امکانات و مبلمان شهری برای تنها پارک بانوان لاهیجان را فراهم کنیم.

تمیزکار از شهروندان لاهیجانی درخواست کرد مشکلات و انتقادات مربوط به مدیریت شهری را موکول به زمان انتخابات و فضای مجازی نکنند و اظهار کرد: مردم مستقیماً مسائل و مشکلات شهری را با شهردار و اعضای شورای شهر مطرح کنند چون در طرح انتقادات و خواسته‌های شهروندان نیاز به هیچ‌گونه واسطه‌ای نیست.

کد خبر 453936

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لاهیجان گردشگری گيلان سرمایه گذاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر لاهیجان حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید

ایسنا/هرمزگان معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از مراحل اصلاح ترانشه حادثه خیز و مرگبار شهرستان حاجی آباد بازدید کرد. این ترانشه ۴ سال است که جان افراد زیادی را گرفته و روزی نیست که تریلری در این محدوده ترمز نبُرد.

 معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان، از مراحل اصلاح ترانشه حادثه خیز و مرگبار شهرستان حاجی آباد این استان بازدید میدانی کرد.

محمدباقر الفت پیرو درخواست های مردمی با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و پیمانکار مربوطه دستورات مقتضی را صادر کرد.

ترانشه حاجی آباد، قطعه‌ای حدود یک کیلومتری از کریدور شمال به جنوب کشورمان در محدوده استان هرمزگان و یکی از مهم‌ترین محورهای شریانی و ترانزیتی کشور است که بدلیل عبور از معبری کوهستانی عملا با شیب بسیار زیاد میزبان عبور روزانه هزاران تریلی است که در این نقطه به شرایط بحرانی و ترافیکی می‌رسند و متاسفانه حوادث تلخی را به دنبال داشته است.

هم اکنون در این محور ترانزیتی، یک ترانشه در مسیر جاده وجود دارد که با ورود دستگاه قضایی در حال اصلاح است.

در بحث خاکبرداری و عمران جاده‌ای ترانشه اصطلاحاً به فرورفتگی‌های مصنوعی یا طبیعی در سطح زمین گفته می‌شود که ارتفاع آن‌ها از عرض بیشتر است و مهندسان جاده‌ای با عملیات‌های حساس سعی در اصلاح این ترانشه و کم کردن ارتفاع آن دارند، زیرا اگر کمی بی دقتی در برداشت این ترانشه صورت بگیرد، ممکن است به قیمت جان افراد زیادی تمام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری