Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج محمدمهدی بانشی در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدیدها از اماکن مختلف استان اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت یک هزار و 610 بازدید از کل استان داشتیم که 55 واحد به مراجع قضایی معرفی شدند و 27 واحد متخلف هم پلمب شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در پلیس به اضافه 10 معلوم شد که تنها 50 درصد از مردم و مراجعین ماسک می‌زنند در پیشخوان‌ها هم 77 درصد مردم و مراجعین از ماسک استفاده می‌کنند و رعایت فاصله‌گذاری 80 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول در دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: در پایانه‌های درون شهری در کلیه مواد 75 درصد رعایت دستورات می‌شود و در پایانه‌های برون شهری متاسفانه تنها 69 درصد رعایت فاصله اجتماعی می‌شود.

بانشی گفت: در نانوایی‌ها 83 درصد رعایت موازین بهداشتی می‌شود 88 درصد از کارکنان آن‌ها ماسک می‌زنند و مراجعین به نانوایی‌ها تنها 80 درصد آن‌ها ماسک می زنند و رعایت فاصله‌گذاری 84 درصد است.

وی با بیان اینکه در داروخانه‌ها تنها 75 درصد از مردم ماسک می‌زنند از فاصله‌گذاری 87 درصد اجتماعی در آن مکان‌ها خبر داد.

این مسوول از رعایت 82 درصدی بهداشت در مطب‌ها خبر داد در حالی که 100 درصد از کارکنان مطب‌ها ماسک می‌زنند 78 درصد مردم رعایت نمی‌کنند و در مطب‌ها از ماسک استفاده نمی‌کنند.

بانشی ادامه داد: در بانک‌ها 100 درصد کارکنان ماسک می‌زنند مردم تنها 82 درصد از ماسک استفاده می‌کنند و رعایت فاصله‌گذاری در بانک‌ها عدد ضعیف 72 درصد است.

وی گفت: در کل در پاساژها رعایت 71 درصدی از دستورات بهداشتی می‌شود و عجیب‌تر از همه این که در جایگاه‌های سوخت تنها 60 درصد از کارکنان پمپ بنزین‌ها و سی.‌ان.‌جی‌ها ماسک می زنند و مردمی که به آن‌ها مرجعه می‌کنند بسیار بهتر و بیشتر رعایت می‌کنند.

این مسوول به جمعیت 750 هزار نفری استان اشاره کرد و با بیان آماری از درصد رعایت نکردن برخی مردم گفت: 20 درصد از مردم استان رعایت دستورالعمل‌ها را نمی‌کنند و اگر همین 20 درصد را 150 هزار نفر پیش‌بینی کنیم تنها اگر 10 درصد از آن‌ها یعنی 15 هزار نفر مبتلا شوند با عدد بسیار بالای بیمار کرونایی در استان مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد آمار مراجعین ماسک می زنند رعایت فاصله فاصله گذاری درصد رعایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این سد توانست سیلاب را به بهترین نحو ممکن مدیریت و از بروز هرگونه خسارت به پایین دست جلو گیری کند.

وی بیان داشت: سد کوثر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین کننده آب شرب و آشامیدنی ۲۰ شهر و دو هزار روستا بوده که ظرفیتی ۵۸۰ میلیون مترمکعبی دارد.

مصلح تصریح کرد: این سد به استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سد کوثر یک سد مهم و استراتژیک است، گفت: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

کد خبر 6095102

دیگر خبرها

  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد