Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ که حالا تا حدی مسجل شده است باید قدرت را تحویل دهد، یک جمهوری‌خواه را که رییس پانل قانون گذاری انرژی بود و حامی بازار کربن، برکنار کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، دونالد ترامپ، نیل چاترجی، رییسِ جمهوری خواه پانل قانون گذاری انرژی را تنزل مقام داد. چاترجی به این دلیل مقامش را از دست داد که سنا را تشویق کرده بود برای مقابله با تغییرات اقلیم از بازار کربن استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاترجی رییس کمیسیون فدرال قانون گذاری انرژی یا FERC بود که جایش را به جیمز دانلی داد.

گمان رویترز بر این است که اگر قرار باشد جو بایدن رییس جمهور شود، چاترجی به عنوان یک دموکرات دوباره به FERC باز گردد.

چاترجی قربانی چه شد؟ ماه گذشته این رییس FERC از سنا خواسته بود که قیمت گذاری بر انتشارات کربن را آغاز کنند، ایده چاترجی از سوی بسیاری از جمهوری‌خواهان پیشین پشتیبانی می شود و از شرکت ها می خواهد تا انتشارات آلاینده خود را کاهش دهند.

در کنگره ایالات متحده قیمت گذاری بر روی کربن در حال پیشرفت است و حامیانی برای خود یافته است. با این حال در خود کابینه ترامپ هم قیمت گذاری کربن طرفدارانی دارد، اما ترامپ منکر تغییرات اقلیم است و می خواهد هزینه های تولید نفت و گاز را کاهش دهد.

 

برچسب هاانرژی امروز تغییرات اقلیم دونالد ترامپ

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز تغییرات اقلیم دونالد ترامپ آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر

دریافت 8 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حضور اعضای مرکز ۳ ملایر در گپ و گفت با آقای نصرالهی با موضوع جایگاه نماز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

کد خبر 6093614

دیگر خبرها

  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • استخراج الماس از گل صدتومانی + عکس
  • تعطیلی آخرین نیروگاه زغال‌سنگ بریتانیا برای پیشبرد هدف کربن‌صفر
  • استخراج الماس از گل صدتومانی
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • آسمان‌خراش‌ها؛ قاتل یا ناجی شهرها؟