Web Analytics Made Easy - Statcounter

یخچال فریزر، ساید بای ساید یکی از لوازم ضرروی هر خانه ای می باشد، از کار افتادن یا اختلال در این دستگاه به سرعت باید برطرف شود، لزوم تسریع در تعمیرات یخچال بر ما پوشیده نیست و همواره سعی داشته ایم سرویس و تعمیر این وسیله مهم را در اولویت کارهای روزانه خود قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سرویس برتر، در صورت وقفه در تعمیرات یخچال ممکن است مواد غذایی به سرعت فاسد شوند، فاسد شدن به محض ذوب شدن مواد غذایی منجمد داخل فریزر یا بالا رفتن دمای مواد غذایی داخل یخچال شروع می شوند و ممکن است درصورت برطرف نشدن مشکل آن بصورت نامحسوس این اتفاق رخ دهد و حتی شما متوجه آن نشوید و باعث مسمومیت شما شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعمیرات یخچال و ساید بای ساید در تهران و کرج

مشکلات در یخچال فریزر در ابتدا بصورت تدریجی نمایان می شود، به گفته مرکز تعمیر یخچال سامسونگ در تهران یکی از این مشکلات تغییر درجه روی صفحه نمایشگر یخچال می باشد، در ابتدا شما فکر می کنید که دستگاه شابد هنگ کرده و بعد از گذشت مدتی درست خواهد شد.

این اتفاق شاید در طول چند روز برای شما بوجود آید و برطرف شود، اما این مورد یک مشکل جدیست و در کمتر از یک هفته یکباره متوجه از دست رفتن سرمای یخچال فریزر خود می شوید، بهتر است در صورت مشاهده این مورد سریعا با تعمیرگاه سرویس برتر تماس بگیرید.

انواع یخچال فریزر

۱. یخچال تکی

۲. فریزر تکی

۳. یخچال هتلی

۴. یخچال صنعتی

۵. یخچال فریزر فروشگاهی

۶. یخچال فریزر بالا پایین

۷. یخچال فریزر دو قلو

۸. ساید بای ساید

این ۸ مدل از پر مصرف ترین یخچال فریزرها در ایران می باشد که حتما شما از یکی از آنها استفاده می کنید.

رفع موارد شارژ گاز در تعمیر یخچال

بسیاری از مردم فکر می کنند گاز یخچال تمام می شود، این یک باور نادرست است که از قدیم برای توجیه مشکل بوجود آمده، گفته می شد.

تمامی دستگاه های برودتی (خنک کننده) از گازهای r۲۲ ، r۱۳۴ ، r۱۲ ، r۶۰۰ ، r۵۰۴  و ... استفاده می کنند، گاز در سیستم یخچال چرخش دارد، به این صورت که مداوم از حالت گاز به مایع و از مایع به گاز تبدیل می شود.

به گفته مرکز تعمیر یخچال اسنوا در تهران بسیاری از مشتریان در مواجه با خالی شدن گاز یخچال خود اقدام به شارژ گاز توسط تعمیرگاه های غیرمجاز کرده اند در کمتر از ۳۰ روز با تکرار مجدد مشکل روبرو و برای بار دوم بدنبال تعمیرگاه مجاز و تخصصی می گردنند.

مشکل در شارژ نمی باشد، بلکه مشکل در پیدا کردن و رفع محل نشتی یخچال می باشد که معمولا تعمیرکاران به آن توجه نمی کنند.

تمامی تعمیرکاران سرویس برتر در صورت مواجه با خالی شدن گاز یخچال در ابتدا ملزم به رفع نشتی و سپس شارژ گاز می باشتد.

آیا تعمیر یخچال با ساید بای ساید فرق دارد ؟

این سوال بارها از سرویس برتر پرسیده شده، پاسخ این سوال خیر می باشد، تمامی دستگاه های برودتی بطور کلی از یک نوع سیستم جهت کاهش دما استفاده می کنند.

اما برای بهتر شدن و بالا رفتن سرعت در تعمیر بهتر است تعمیرکاران تفکیک شوند و بصورت تخصصی روی یک وسیله فعالیت کنند.

مرکز تعمیرات یخچال دوو در راستای تحقق این موضوع پیش قدم شده و از سال ۱۳۸۹ شروع به جداسازی تعمیرکاران یخچال و ساید بای ساید کرده، نتیجه این جداسازی بالا رفتن تجربه تعمیرکاران روی یک دستگاه و در نهایت جلب رضایت بیشتر مشتریان شده است.

یکی دیگر از مزایای این کار در همراه داشتن قطعات یدکی مناسب برای تعمیر یخچال و ساید بای ساید می باشد، اگر یک تعمیرکار هم بخواهد بر یخچال و هم بر ساید بای ساید فعالیت کند با تنوع بیش از حد قطعات روبرو خواهد شد، اما زمانی که این دسته بندی صورت میگیرد این مشکل خود بخود رفع میشود.

آیا تعمیر یخچال ضمانت دارد ؟

تعمیرگاه های مختلفی در سطح کشور فعالیت می کنند که  هر کدام دارای اصول و قوانین خاص خود هستند، بطور طبیعی یکی از نگرانی تعمیر هر وسیله ای، بوجودآمدن مشکلات پس از تعمیر می باشد.

در گفتگو با مدیران سرویس برتر متوجه رفع این مشکل شده ایم، تا جایی که تعمیرات دستگاه را بین ۳ الی ۶ ماه ضمانت و پشتیبانی می کنند.

این ضمانت بصورت کتبی در فاکتور اعمال و طی این مدت پشتیبانی می شود.

مراکز تماس تعمیرگاه های یخچال

شمال تهران : ۲۶۳۱۴۳۳۶ – ۲۲۳۸۷۲۰۶

مرکز تهران : ۸۸۲۰۱۳۵۰ – ۸۶۰۱۷۸۲۲

شرق تهران : ۷۷۹۷۵۰۷۵ – ۳۳۳۲۱۳۷۳

غرب تهران ۴۴۶۴۶۷۹۷ – ۴۴۷۴۹۳۶۶

جنوب تهران : ۶۶۱۹۰۹۱۸ - ۶۶۱۹۰۳۸۸

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرویس برتر تعمیر یخچال تعمیرات یخچال ساید بای ساید یخچال فریزر تعمیر یخچال سرویس برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم/ انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند/ عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»