Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی خبر داد و گفت: نتایج نهایی سی و چهارمین آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ امروز در سایت سنجش پزشکی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: کارنامه عملی و پاسخنامه دوره سی وچهارم داوطلبان آزمون پذیرش دستیاری در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی از سوی مرکز سنجش و آموزش پزشکی ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ اعلام شد.

هاشمی نظری گفت:در سی و چهارمین آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ تعداد ۲ هزار و ۵۷۰ نفر ثبت نام و از این تعداد ۲ هزار و ۱۸۱ نفر کارت خود را دریافت کرده بودند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: داوطلبان سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی ملزم بودند که علاوه بر کارت ورود به جلسه، فرم خوداظهاری سلامت و بیماری کرونا را تکمیل کنند که از تعداد ۲ هزار و ۱۸۱ داوطلب تعداد ۱۵ نفر ابتلای خود را به بیماری کرونا تایید کردند.

هاشمی نظری اظهار کرد: سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی در ۱۸ حوزه امتحانی برگزار شد و سال گذشته این آزمون در ۱۰ حوزه امتحانی برگزار شده بود.

رئیس سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: داوطلبان سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۷ مرداد ۹۹ تا ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ۹۹ فرصت داشتند به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه کنند.

هاشمی نظری یادآوری کرد: آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی سال ۹۹ روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه در ۱۸ حوزه‌های امتحانی برگزار شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستیاری دندانپزشکی آزمون پزشکی آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دستیاری سی و چهارمین هاشمی نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳

برنامه آزمون نهایی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره (شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) نوبت خرداد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بدین شرح است:

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • برنامه آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد