Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز (شنبه) با حضور تمام اعضا برگزار شد که از سامانه اینترنتی برگزاری مجمع آنلاین فدراسیون رونمایی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز (شنبه) با حضور حیدر بهاروند، سرپرست مهدی محمدنبی دبیرکل و علی کفاشیان، محمود اسلامیان، عبدالکاظم طالقانی، محمود شیعی، فریدون اصفهانیان، هدایت ممبینی و لیلا صوفی‌زاده اعضای هیئت رئیسه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آغاز این نشست، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه گزارشی درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیرامون برپایی مجمع عمومی فدراسیون در روز 8 آذر ماه سال جاری از سامانه اینترنتی مربوطه جهت حضور اعضا در این مجمع که به شکل برخط برگزار می‌شود، رونمایی کرد. در این سامانه کلیه موارد مرتبط با برگزاری مجمع عمومی تصویب اساسنامه، قوانین انتخاباتی و ارتباط مستقیم با دبیرخانه مجمع گنجانده شده است.

اعلام تاریخ برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برای تصویب اساسنامهکفاشیان: بازنشسته‌ها نمی‌توانند وارد انتخابات شوند/ ما فکر می‌کردیم مستقل هستیم

 

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در دبیرخانه مجمع، کارگاه آموزشی مربوط به برپایی وبینار هم پیش از برگزاری مجمع با حضور کلیه اعضا برگزار خواهد شد تا نکات مربوطه برای آنان مرور شود.

همچنین بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مربوطه در دبیرخانه مجمع آغاز به کار کرده که به شکل کامل موارد مربوطه جهت برپایی مجمع عمومی را پشتیبانی خواهد کرد. در این نشست همچنین دستورجلسه مجمع عمومی به تصویب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون رسید.

بر این اساس، مقرر شد مجمع عمومی فدراسیون از ساعت 10 صبح روز شنبه 8 آذر به شکل مجازی آغاز شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران هیئت رئیسه فدراسیون فدراسیون فوتبال برگزاری مجمع مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی