Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: مصدومان ناشی از حوادث کار در استان اردبیل نسبت به سال گذشته کاهش یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان اردبیل، دکتر علیرضا فرخی اظهار داشت: تعداد مصدومان ناشی از حوادث کار در هفت ماه اول امسال در این استان نسبت به مدت مشابه پارسال هشت درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت 348 مصدوم ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که براساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان از این تعداد 335 نفر مرد و مابقی زن هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل  بیان کرد: بیشترین تعداد مراجعان مدعی حوادث ناشی از کار در تیرماه امسال با 68 مراجعه و کمترین مراجعه در فروردین ماه با 12 نفر ثبت شده است.

مراکز درمانی گلستان ظرفیت پذیرش مصدومان حوادث چهارشنبه پایانی سال را نداردتعداد مصدومان حوادث رانندگی در قزوین بیش از 5 درصد افزایش یافترکورد انتقال هوایی مصدومان حوادث ترافیکی شکسته شد

فرخی با اشاره به جلوگیری از کاهش حوادث کار اظهار داشت: باید در خصوص جلوگیری از حوادث کار آموزش‌های لازم انجام شود و با ارتقای آگاهی فرد شاهد کاهش حوادث کار خواهیم بود.

وی با بیان به اینکه بسیاری از کارگران به طور مداوم با مخاطرات ایمنی و سلامت محیط کار در مواجه هستند افزود: باید به مخاطرات و افزایش ایمنی و سلامت محیط کار توجه شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل با بیان اینکه حوادث ناشی از کار حوادثی هستند که هنگام انجام وظیفه در کارگاه ، موسسات وابسته یا ساختمان‌ها و محوطه آن برای بیمه شده اتفاق می‌افتد، گفت: هرگاه در اثر رعایت نکردن مقررات از سوی کارفرما یا مسئولان واحد حادثه‌ای رخ هد، شخص کارفرما یا مسئول مذکور از نظر کیفری و حقوقی در برابر فرد آسیب‌دیده مسئول هستند.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پزشکی قانونی استان اردبیل ناشی از حوادث کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از رسیدگی این سازمان به بیش از ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار پرونده در سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس مسجدی آرانی؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه به ارائه آماری از میزان و نوع پرونده‌های رسیدگی شده در مراکز پزشکی قانونی طی سال گذشته پرداخت و گفت: طی سال 1402 در 450 مرکز پزشکی قانونی سطح کشور، بیش از 2 میلیون و 150 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که از این تعداد، 87 درصد مربوط به معاینات بالینی، حدود 7 درصد در زمینه خدمات آزمایشگاهی، نزدیک به 3.5 درصد مربوط به معاینات اجساد و حدود 1.5 درصد در حوزه کمیسیون‌های تخصصی بوده است.

تمام آنچه باید درباره "پزشکی قانونی"، "کالبدگشایی"، "گواهی فوت" و "جواز دفن" بدانید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال