Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@23:29:27 GMT

واژگونی پراید با یک کشته و ۴ مجروح

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۹۱۱۱

فرمانده انتظامی "نیکشهر" از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور "نیکشهر- چابهار" با یک کشته و ۴ مجروح خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ حمید نوری گفت: ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه روزگذشته یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۵۵ محور "نیکشهر-چابهار" به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی "نیکو جهان" به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه پراید با ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ نوری تصریح کرد: در این حادثه راننده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۴ سرنشین خودرو مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان محمد رسول الله (ص) شهرستان "نیکشهر" انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "نیکشهر" خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را عدم توجه به جلوراننده اعلام کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دونالد ترامپ رأی الکترال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی واژگونی پراید کشته مجروح دونالد ترامپ رأی الکترال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: واژگونی خودروی پرشیا در کمربندی ماکو بازرگان منجر به فوت ۲ نفر و مصدومیت شدید ۴ نفر شد.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ساعتی قبل واژگونی خودروی پژو پارس در کمربندی ماکو بازرگان منجر به فوت ۲ نفر و مصدومیت ۴ نفر دیگر شد.

وی افزود: بعد از اعلام یک مورد واژگونی خودرو به مرکز پیام اورژانس استان، واحدهای عملیاتی اورژانس ماکو و بازرگان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در این تصادف یک نوزاد ۸ ماهه در صحنه حادثه فوت کرده بود و یک مرد ۲۰ ساله نیز بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت مصدومیت در بیمارستان جان باخت.

رضازاده ادامه داد: چهار مصدوم حادثه نیز توسط اورژانس ۱۱۵ ماکو و بازرگان به بیمارستان فجر ماکو منتقل شدند.

وی یادآور شد: بنا بر اطلاعات واصله از اتاق هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی استان، حال سه تن از مصدومین وخیم گزارش شده است.

کد خبر 751207

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام