Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های یزد، رضا ذوالفعلی نژاد افزود: از این تعداد ۹ محکوم مالی زن و بقیه مردان هستند که به همت و همکاری همگان به خصوص مردم نوعدوست نیاز مبرم است .

وی ادامه داد: بیشترین طیف مددجویان مالی و تحت پوشش ستاد دیه به ترتیب شامل بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته با تعداد ۱۳۵ زندانی و در رتبه‌های بعدی بدهکاران مهریه با ۷۳ زندانی و نفقه با ۴ زندانی و در رتبه بعدی مددجویان محکوم به پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی، حادثه کار و دیه شبه عمد با تعداد ۸ مددجو قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول خاطر نشان کرد: بدهی این مددجویان مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان است که تاکنون مبلغ ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به همت اعضاءکمیته صلح و سازش این ستاد از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده و برای آزادی آن‌ها مبلغ ۱۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیاز است که امیدواریم با تلاش اعضاءکمیته صلح و سازش ستاد دیه و شورای حل اختلاف و مددکاران زندان‌ها، این مبلغ کاهش پیدا کند.

ذوالفعلی نژاد با اشاره به وضعیت کنونی جامعه با وجود ویروس کرونا افزود:  امسال به علت شیوع ویروس کوید ۱۹ امکان برگزاری جشن گلریزان به شکل سال‌های قبل با حضور مردم در استان امکان پذیر نبود، اما با تلاش کارکنان ستاد دیه جشن‌های گلریزان در استان یزد با رویکردی متفاوت و به صورت آنلاین و زنده برگزار که مورد استقبال خیرین، نیکوکاران و عموم مردم دارالعباده قرار گرفت.

وی با قدردانی از از رسانه‌ها به دلیل تبلیغ و ترویج فرهنگ کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: خبرگزاری‌ها و صفحات فضای مجازی استان می‌توانند نقش بسزایی در ترغیب و تشویق مردم به منظور کمک به آزادی زندانیان ایفا کنند که امسال این حمایت بسیار پررنگ و تاثیر گذار بوده و امیدواریم شاهد همکاری بهتر و بیشتر تمامی رسانه‌ها در انعکاس اخبار باشیم.

این مسوول با اشاره به اینکه ستاد دیه یک نهاد مردمی است از عموم مردم درالعباده و خیران و نیکوکاران خواست تا با کمک‌های خود زمینه آزادی محکومین مالی و بازگشت آن‌ها را به آغوش خانواده فراهم نموده و باعث خوشحالی آن‌ها گردند.

برچسب‌ها یزد سازمان زندان‌ها مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد سازمان زندان ها مشارکت های مردمی یزد سازمان زندان ها مشارکت های مردمی اخبار کنکور ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندان را به سازش با کسانی که پاکستان را به بندکشیدند،ترجیح می‌دهم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف‌ایندیا، عمران‌خان، نخست وزیر پیشین پاکستان که هم‌اکنون در زندان به‌سر می‌برد، گفته است که آمادگی دارد تا ۹ سال دیگر در حبس بماند اما هرگز با کسانی که به گفته وی کشورش را «به بند کشیده‌اند» سازش و توافق نکند.

عمران‌خان در پیامی که حزب تحریک انصاف پاکستان به مناسبت بیست‌وهشتمین سالروز تاسیس این حزب، آن را منتشر کرد، نوشت: بدترین دیکتاتوری بر کشور تحمیل شده که پایه ویرانی اقتصادی، حاکمیت دولت، دموکراسی و دستگاه قضایی را بنا نهاده است.

وی افزود: پیامم به ملت این است که من برای آزادی حقیقی ازخودگذشتگی خواهم کرد اما هرگز بر سر آزادی خود یا کشورم حاضر معامله نخواهم کرد.

عمران خان تاکید کرد: در ۹ ماه گذشته به اتهامات کذب و ساختگی در زندان بوده‌ام اما اگر لازم باشد ۹ سال یا بیشتر در زندان خواهم ماند و هرگز با کسانی که کشورم را به بردگی گرفته‌اند، سازش نخواهم کرد.

سیاستمدار ۷۱ ساله پاکستانی پس از آنکه در آوریل ۲۰۲۲ از اخذ رای اعتماد ناکام ماند، عزل شد و از آن زمان تاکنون در چهار فقره پرونده محکوم و حزب متبوع او نیز پس از درگیری با ارتش قدرتمند پاکستان، با سرکوب مواجه شده است.

کد خبر 6089836

دیگر خبرها

  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • زندان را به سازش با کسانی که پاکستان را به بندکشیدند،ترجیح می‌دهم
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد