Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:33:51 GMT

تعطیلی بانک‌های کرمان از ۲۰ آبان محقق می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۹۵۱۴

تعطیلی بانک‌های کرمان از ۲۰ آبان محقق می‌شود

به گزارش ایرنا، محمدصادق بصیری روز یکشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان کرمان افزود: پذیرش حضوری ارباب رجوع در تمام سازمان‌ها و ادارات استان کرمان به جز ادارات قضایی، درمانی و امدادی از ۲۰ آبان به مدت یک هفته ممنوع خواهد بود.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات به مشتریان و ارباب رجوع به صورت پستی یا تلفنی باید انجام شود و در این راستا برای شهرداری ها باید تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه برگزاری اجتماع و مراسم به صورت حضوری در استان کرمان ممنوع است اظهار داشت: در جلسات نیز نباید بیش از ۱۵ نفر حضور داشته باشند.

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا در کرمان وجود سیستم تهویه مناسب را یکی از عوامل مهم در کنترل ویروس کرونا دانست و بیان کرد: قرارگاه کرونا به امر رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور تشکیل شده و امروز نیز وزیر کشور اعلام کرد با تشکیل و راه‌اندازی قرارگاه کرونا، در ارکان ستاد مقابله با کرونا تغییری ایجاد نمی ‌شود و استان ‌ها باید هر هفته گزارش استان خود را به دبیرخانه این قرارگاه ارسال کنند.

وی گفت: محورهای گزارش ستاد مقابله با کرونا استان کرمان شامل اجراییات کامل مصوبات ستاد ملی اعلام شود و دلایل عدم اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در استان ها، موانع اجرای مصوبات ستاد ملی و همچنین مصوبات بومی استان در ستاد مقابله با کرونای استان ها خواهد بود.

بصیری با اشاره به سایر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: مقرر شد از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر به مدت یک ماه در کلیه مراکز استان ها و شهرستان‌ها گروه‌های شغلی ۳ و ۴ همچنان تعطیل باشند و گروه شغلی ۲ نیز از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر به صورت محدود فعالیت داشته باشند.

وی ادامه داد: رفت و آمد خودروهای شخصی در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر از ۲۴ آبان به مدت یک ماه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد محدود خواهد شد که در این راستا مستثنیاتی نیز وجود دارد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در ادامه سخنان خود به بازرسی‌های انجام شده در استان عنوان کرد: در هفته دوم آبان‌ماه ۱۵۴۵۵ بازرسی از واحدهای صنفی و ادارات سطح استان کرمان انجام شده است که از این تعداد ۴۸۰۳ مورد تذکر داده شده به‌طوری‌که ۱۲۸۲مورد تذکر کتبی، ۱۵۱ مورد تعطیلی و مابقی تذکر شفاهی بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون وضعیت استان یزد به عنوان یکی از استان های همجوار کرمان، بسیار اسفبار است، بیان کرد: استان کرمان با توجه به پراکندگی، وسعت و جمعیتش این پتانسیل را دارد که وضعیت وخیم تری را پیدا کند و کنترل و مدیریت شرایط تنها با همکاری همه مسئولین و مردم از یک سو و تحمل محدودیت ها از سوی دیگر امکان پذیر است.

بصیری با تاکید برآنکه محدودیت‌های صنوف را باید ادامه دهیم، تصریح کرد: تعطیلی گروه‌های شغلی ۲و سه و چهار فعلا در شهرهای بافت، بردسیر، سیرجان، زرند، رفسنجان و شهربابک تا ۳۰ آبان تمدید خواهد شد و فعالیت گروه شغلی ۲ در بقیه شهرستان‌ها و مرکز استان تا ۳۰ آبان تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه باشد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان اخبار کنکور مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا استان کرمان ۲۰ آبان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان

 مسعود کیانی، پژوهشگر و محقق زمین شناسی و مدیر موسسه گوهرشناسی و شهاب سنگ شناسی واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه خوارزمی، درباره نتیجه یک آزمایش بر روی نمونه شهاب سنگی گفت: شهاب سنگ قطعاتی از اجسام فضایی مانند سیارات، سیارک‌ها و ستاره‌های دنباله دار هستند که در فضا سرگردان بوده و روی یک سیاره یا سیارک فرود می‌آیند. این سنگ‌ها دارای انواع مختلفی بوده که در چهار نیم میلیارد سال قبل شکل گرفته است و بدون هیچ تغییر شیمیایی قابل توجه‌ای در فضا در حال حرکت هستند که به آنها شهاب واره می‌گویند. هنگامی که این سنگ‌ها بر روی زمین سقوط می‌کنند به آنها شهاب سنگ گفته می‌شود.

وی در ادامه به کشف جدید پژوهشگران اشاره کرد و گفت: اخیرا فردی از یکی روستا‌های استان لرستان قطعه‌ای از یک نمونه سنگ فلزی که دارای چگالی بالا و جذب آهن ربای قوی بوده را به موسسه گوهرشناسی کیپا (کیانپارس) ارسال کرد. با توجه به مشکوک بودن این سنگ از نمونه ارسالی با استفاده از مقاطع میکروسکوپی و نمونه‌های شیمیایی آنالیز شده توسط میکروسکوپ الکترونی دانشگاه خوارزمی تهران این سنگ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

این محقق تصریح کرد: در این آزمایشات تخصصی و دقیق مشخص شد این نمونه با توجه به وجود بافت ویدمن اشتاتن (بافت مخصوص شهاب سنگ‌های آهنی) و درصد آهن و نیکل بالا یک قطعه شهاب سنگ آهنی است. در نمونه آزمایشی میزان خلوص آهن بالای نود درصد و مقدار نیکل حدود ۸ درصد است.

وی بیان کرد: طی مطالعات تکمیلی مشخص شد این شهاب سنگ مربوط به هسته یک سیاره یا سیارک بوده که طی برخورد‌های فضایی بین اجرام فضایی متلاشی شده و قطعاتی از آن در فضا فاصله زیادی را طی کرده و سپس در سرزمین ایران فرود آمده است.

منبع: ایسنا

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • (عکس) کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس