Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@18:21:15 GMT

◄ همدان به ایستگاه‌های ریلیِ حمل خودرو اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۹۵۸۷

◄ همدان به ایستگاه‌های ریلیِ حمل خودرو اضافه شد

تین نیوز

حمل خودرو در سفر با قطار یا کشتی یا هواپیما در دنیا بیش از دو دهه است که باب شده است.

به گزارش تین نیوز، چنین امکانی در کشور ما از تسهیلاتی است که در کنار کاهش مصرف حامل‌های انرژی، به کاهش تولید آلایند‌ه‌های زیست‌محیطی و کاهش سوانح رانندگی در جاده‌ها می‌انجامد ضمن آنکه برای مسافران نیز بسیار مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا شرکت رجا به عنوان یک شرکت حمل و نقلی پیشرو در صنعت حمل و نقل ریلی به منظور پاسخ‌گویی به تقاضای موجود، ضمن راه اندازی خدمات حمل خودرو از 5 سال پیش در مسیر کرمان- مشهد و تهران- بندرعباس، این خدمات را ارائه می دهد.

رجا به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده سرویس حمل خودرو با قطار در کشور، علاوه بر مسیرهای یاد شده در ۱۳ محور: تهران-مشهد، تهران-تبریز، تبریز-مشهد، تهران-شیراز، شیراز-مشهد، تهران-بندرعباس، اصفهان-بندرعباس، بندرعباس-مشهد، تهران-یزد، یزد-مشهد، تهران-زاهدان، تهران-کرمان و تهران-اهواز نیز این خدمات را ارائه می کند.

حالا مدیرکل راه‌آهن غرب کشور از ورود نخستین واگن حمل خودرو به ایستگاه راه‌آهن همدان خبر داده است.

سید سعید ابراهیم‌نژاد در اینباره گفت: طی توافقی که بین شرکت سایپا و راه‌آهن همدان برقرار شد خودروهای این شرکت توسط واگن‌های دو طبقه مخصوص حمل خودرو و به صورت ریلی از تهران وارد همدان می‌شود و به نمایندگی‌ها و مشتری‌ها تحویل داده می‌شود.

وی بابیان اینکه هر واگن این قطار ظرفیت حمل ۱۲ خودرو را دارد، گفت: راه‌آهن همدان این ظرفیت را دارد تمام خودروهای خریداری شده از شرکت سایپا برای مجموعه همدان و شهرهای غرب کشور را در استان دریافت کرده و تحویل مشتری‌ها دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل خودرو با قطار حمل خودرو راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد