Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@13:06:32 GMT

۷۰ هزار نفر در اردبیل کارت هوشمند ملی ندارند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۹۸۲۴

۷۰ هزار نفر در اردبیل کارت هوشمند ملی ندارند

گروه استانها- مدیرکل ثبت اداره کل ثبت احوال استان اردبیل گفت: ۷۰ هزار نفر در اردبیل فاقد کارت هوشمند هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از روابط عمویم ثبت احوال استان، شهرام رسولی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در سطح استان اردبیل اکنون 70 هزار نفر کارت ملی هوشمند ندارند و انتظار می‌رود برای تعویض کارت خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون برای 91 درصد جمعیت استان کارت ملی صادر شده و آمار دریافت کارت ملی هوشمند از 930 هزار نفر در این استان فراتر رفته است، گفت: در حال حاضر بیش از 14 هزار کارت ملی هوشمند صادر شده در دفاتر پیش خوان دولت در مناطق مختلف استان منتظر مراجعه برای دریافت از سوی صاحبان این کارت‌ها هستند.

پوشش کارت هوشمند ملی در استان کرمان به 94 درصد رسید/ هیچ دستگاه اجرایی حق دریافت تصویر مدارک هویتی مراجعه‌کنندگان را نداردخراسان جنوبی رتبه ششم کشور را در پوشش کارت هوشمند ملی کسب کرد + فیلممحدودیت صدور کارت هوشمند ملی به دلیل عدم تولید کارت خام در چاپخانه دولتی

مدیرکل ثبت  اداره کل ثبت احوال استان اردبیل بیان کرد: نیمه اول امسال آمار فوتی‌ها در این استان 36 درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش یافته است و افزایش آمار مرگ و میر همراه با کاهش میزان ولادت، همچنین افزایش میانگین سنی جمعیت در استان خطر مواجهه با نیروی جوان کاری جمعیت را در آینده رقم خواهد زد.

رسولی جامعه هدف استان برای دریافت کارت ملی هوشمند یک میلیون و 321 هزار نفر است، افزود: انتظار از افرادی که برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کرده‌اند، اقدام به دریافت کارت  پس از دریافت پیامک از اداره ثبت احوال ،دفاتر پیشخوان و سامانه‌های ذی‌ربط است.

وی افزود: از سال گذشته وقفه کاری در دریافت کارت هوشمند ملی در استان در تمامی شهرستان‌های استان به وجود آمد که این مشکل از سامانه‌های صدور کارت هوشمند ملی در کشور بود و با رفع مشکل از 2 ماه گذشته، کارت‌های هوشمند ملی به سرعت صادر می‌شود.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارت ملی هوشمند کارت هوشمند ملی دریافت کارت ثبت احوال هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد

به گزارش "ورزش سه"، امیرمحمد هوشمند برخلاف همه دیدارهای دور برگشت لیگ برتر که در ترکیب نساجی حضور داشت، در مسابقه اخیرشان مقابل ذوب‌آهن به دلیل محرومیت دور از فهرست نفرات‌شان بود و نتوانست در ترکیب قرار بگیرد، اما او حالا آماده بازگشت به میادین برای جدال با پرسپولیس است.

این مدافع 24 ساله که پس از سه فصل موفق در آلومینیوم اراک راهی نساجی مازندران شد و عملکرد خوبی در خط دفاعی این تیم داشته، حالا پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت در دیدار با ذوب‌آهن، آماده مسابقه آینده تیمش برابر پرسپولیس شده تا بتواند دوباره در خط دفاعی مثمر ثمر کار کند.

هوشمند که در این فصل موفق شده یک گل سه امتیازی برای نساجی مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند، امیدوار است در بازگشت به ترکیب تیمش بتواند روز موفقی برابر پرسپولیس داشته باشد و امتیاز بگیرند تا شانس بقای خود را بالاتر ببرند.

این مدافع در دوران حضورش در آلومینیوم اراک سه بار تجربه کسب پیروزی همراه تیمش مقابل پرسپولیس را داشته، امید زیادی دارد همراه با نساجی مازندران نیز به این مهم دست پیدا کند تا بیشتر از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

دیگر خبرها

  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • تصویری منتشر نشده از کارت عروسی بنی‌صدر
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌ های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل