Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ دکتر سیما سادات لاری، گفت: نمودار موارد ابتلا و بستری روزانه در کشور متاسفانه همچنان در حال صعود است و در حال حاضر به بالاترین میزان خود از زمان شیوع بیماری رسیده است.

میانگین بروز هفتگی موارد مثبت بستری در هفته گذشته حدود ۲۳ نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت گزارش شده است و متاسفانه شاهد افزایش نسبی این شاخص نسبت به هفته‌ ماقبل آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بیشترین میزان بروز موارد مثبت بستری در هفته گذشته به ترتیب در استان‌های یزد، سمنان، خراسان جنوبی و ایلام گزارش شده است که میانگین بروز در استان‌های یاد شده با اختلاف قابل توجهی بالاتر از میانگین کشوری است.

بیشتر بخوانید: نامه‌نگاری برای قرنطینه ۲ تا ۳ هفته‌ای کامل تهران/ جواب نگیریم وارد فاز‌های بعدی می‌شویم

لاری ادامه داد: میانگین هفتگی موارد مرگ و میر ناشی از بیماری در کشور در هفته گذشته حدود ۳۶ نفر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت گزارش شده است که بیشترین میزان بروز مربوط به استان‌های یزد، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی است.

وی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه هفته گذشته با افزایش تست‌های تشخیصی شاهد بالاترین میزان شناسایی موارد سرپایی مثبت در کشور بودیم که این امر نیازمند تداوم و تقویت بیشتر است. امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ایستادگی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از رفتار اجتماعی خطرآفرین هستیم.

سخنگوی وزارت بهداشت در خاتمه اظهار کرد: امیدواریم با نهادینه شدن حس مسئولیت پذیری اجتماعی در مردم کشورمان و همچنین تقویت و تداوم همکاری بین دستگاهی ایجاد شده در اعمال محدودیت‌ها و حسن نظارت بر اجرای صحیح آن توسط نهادهای متولی، شاهد توقف روند روبه رشد بیماری در کشور باشیم.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد

هونگچی H ۵ لوکس‌ترین خودروی چینی است که تا کنون به ایران آمده است.

این خودرو با قیمت ۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان در سامانه یکپارچه عرضه شد، اما حال در بازار آزاد قیمت عجیب و غریبی پیدا کرده است.

هم اکنون قیمت این خودرو در بازار آزاد از حدود ۴.۷ میلیارد تومان شروع و تا ۱۰ میلیارد تومان هم می‌رسد.

هونگچی اچ ۵ از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۲ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن. متر گشتاور بهره می‌برد.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری خودرو در تمام بخش‌ها لوکس و متفاوت از اکثر خودرو‌هایی است که تا کنون در بازار دیده‌اید. در نمای جلو چراغ‌های ال‌ای دی و خط قرمز رنگی که از روی کاپوت کشیده نظرتان را جلب می‌کند. در نمای عقب چراغ‌های به هم پیوسته و جذابی را داریم. در نمای کناری هم از رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی استفاده شده است.

شخصات فنی هونگچی H ۵

هونگچی اچ ۵ از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۲ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن. متر گشتاور بهره می‌برد. توان این پیشرانه از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. این خودروی ۱.۶ تنی می‌تواند در مدت زمان ۷.۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. در عین مصرف سوخت پایین و زیر ۷ لیتر در هر صد کیلومتر را در این خودرو داریم.

امکانات رفاهی هونگچی H ۵

از جمله امکانات رفاهی مهم هونگچی می‌توان به ۹ کیسه هوا، مانیتور لمسی بزرگ ۱۲.۶ اینچی، کلاستر دیجیتالی، رادار حرکت بین خطوط، سقف پانوراما دو تکه، کروز کنترل هوشمند، سیستم صوتی حرفه‌ای به همراه ساب ووفر، صندلی‌های راننده و شاگرد به همراه سردکن و گرمکن، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله و... اشاره کرد.

قیمت هونگچی H ۵

این خودرو در حقیقت لوکس‌ترین خودروی چینی در بازار ایران محسوب می‌شود. قیمت هونگچی اچ ۵ با احتساب هزینه‌های شماره گذاری ۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان است. اما قیمت این خودرو در بازار آزاد تا بیش از ۱۰ میلیارد تومان هم رسیده است.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد + فیلم
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • (ویدئو) رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • ۴۸ میلی متر میانگین بارش در استان کرمانشاه/ روانسر با ۱۰۰ میلی متر رکورددار است
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است