Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@20:28:01 GMT

امروز ارزش سهام عدالت و دارایکم چقدر شد؟ +جدول

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۰۱۱۹

امروز ارزش سهام عدالت و دارایکم چقدر شد؟ +جدول

شاخص کل بورس در ادامه روند کاهش خود با افت بیش از ۲۸ هزار واحدی در کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی قرار گرقته است. روند نزولی در چند وقت اخیر، تاثیر قابل توجهی بر ارزش سهام عدالت گذاشته است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بازار معاملات در اولین روز هفته جاری شنبه ۱۷ آبان ماه با افت ۲۸ هزار و ۹۳ واحدی روبرو شد که در نهایت شاخص کل با ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۸ درصد کاهش نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در ارتفاع یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌کل هم وزن نیز با ۳۳۶۳ واحد معادل ۰.۹ درصد کاهش در محدوده ۳۷۱۵۲۰ ایستاد.

بیشتر بخوانید:

عامل اصلی ریزش بازار بورس چه بود؟

 ریزش بورس بر روی قیمت سهام نمادهای حاضر در سبد سهام عدالت نیز تاثیر گذاشت و قیمت آن ها را نیز نزولی کرد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با آخرین روز هفته گذشته، ۳۱۰ هزار و  ۲۶۲ تومان کاهش یافت و ۳.۱۸ درصد افت قیمت را در اولین روز معاملاتی هفته جاری ثبت کرد. با احتساب این موضوع، ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۷۵۳ تومان رسید. بنابراین، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۶۵۱ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

 همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۶۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۸ هزار و ۶۲۴ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۴.۳۹ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۸ هزار و ۲۸۸ تومان کاهش یافت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری سهام عدالت دارا یکم صندوق سرمایه روز معاملاتی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد

علی محمدنژاد کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وضعیت تعادلی نوسانی و جدال تقاضا و عرضه امروز نیز ادامه داشت. با رنجی در نماد‌های خودرویی در میانه‌ بازار شاد هیجان گذرایی بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: اکثر نماد‌های شاخص ساز و لیدر، در منفی به کار خود پایان دادند. این در حالی بود که با چرخش پول به شرکت‌های متوسط و کوچک، نماد‌های بیشتری از این دو گروه در مثبت و حتی صف خرید بودند.

او افزود: امروز ارزش معاملات کل به ۱۰۶۴۰ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۶۸۳۱ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است. خالص سفارشات با ورود ۱۶۱ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود. 

محمدنژاد اظهار کرد: امروز ۴۴۳ نماد مثبت یعنی (%۵۵) بازار و ۳۶۵ نماد منفی (%۴۵) ، ۹۵ (%۱۲) نماد صف خرید و ۳۲ (%۴) نماد صف فروش به کار خود پایان داد. در نهایت شاخص کل با افزایش ۱۰۷۱ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳