Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@06:05:12 GMT

تیم بایدن در حال تعیین پست‌های کلیدی کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۰۱۹۱

تیم بایدن در حال تعیین پست‌های کلیدی کاخ سفید

رویداد۲۴  این روزنامه آمریکایی نوشت: با پیشتازی بایدن در چندین ایالت مهم، مشاوران و متحدان وی به سرعت در حال تعیین پست‌های مهم در کاخ سفید به ویژه مشاوران تیم مقابله با کرونا هستند. گفته می‌شود مشاوران بایدن برنامه انتقال را روز جمعه تسریع کردند، زیرا نتایج انتخابات نشان داد که وی در ایالت‌های حساس و کلیدی از ترامپ پیشی گرفته؛ امری که می‌تواند وی را پیروز انتخابات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شهر ویلمینگتون ایالت کارولینای شمالی و واشنگتن، مشاوران و متحدان بایدن گفتگو‌های خود را در مورد اینکه چه کسی پست‌های مهم را برعهده گیرد، افزایش داده‌اند. این در حالی است که بایدن تاکنون بر شمارش تک تک آرا تاکید کرده و حتی در سخنرانی شب گذشته خود از اعلام پیروزی خودداری نمود.
گفته می‌شود بایدن که از روز نخست بر اتحاد و یکپارچگی تاکید داشت، علاقه‌مند به گرفتن ژستی دو حزبی است و قصد دارد با اینکار از افزایش تفرقه و چند قطبی شدن فضا که به ویژه در پی انتخابات شدت گرفته، جلوگیری کند. به گفته بیش از ۱۲ نفر از افراد نزدیک به بایدن که نخواستند نامشان فاش شود، این نامزد دموکرات در تلاش برای تعیین کارمندان احتمالی خود در کاخ سفید است، اما انتظار می‌رود پست‌های کابینه را تا روز عید شکرگذاری (۶ آذر ماه) اعلام نکند.
در حالیکه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا با شیب صعودی در حال افزایش است، دستیاران بایدن در حال برنامه ریزی برای تعیین پست‌های کلیدی برای تیم مقابله با کرونای کاخ سفید هستند. آن‌ها یک گروه متشکل از نزدیک به ۱۲ متخصص سیاست و بهداشت را برای بررسی روند تولید و تحویل واکسن، بهبود داده‌های بهداشتی و سایر موارد گردآوری کرده‌اند.
تیم بایدن همچنین در حال بررسی این موضوع هستند که چه نوع اقدامات اقتصادی می‌توان بلافاصله انجام داد، از جمله بازگرداندن برخی دستورات اجرایی ترامپ که درواقع نوعی سنت برای روسای جمهوری است که بلافاصله پس از روی کارآمدن در پیش می‌گیرند.
از سوی دیگر گفته می‌شود، اگرچه بایدن و دموکرات‌ها به شدت برای تحت کنترل گرفتن مجلس سنا که انتخابات آن نیز همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، فشار آوردند، اما این حزب نتوانست اکثریت کرسی‌های این مجلس را بدست آورد؛ بنابراین اکنون جمهوری خواهان سنا احتمالا قدرت لازم را برای وتوی انتصاب مقامات ارشد دولت بایدن در اختیار دارند.
اما حتی پیش از آنکه مشخص شود که دموکرات‌ها اکثریت مشخصی را در مجلس سنا به دست نخواهند آورد، مشاوران بایدن شروع به آماده شدن برای بکار گرفتن نیرو‌های پیشکسوت «باراک اوباما» رییس جمهوری پیشین آمریکا کرده‌اند. در صورت پیروزی بایدن، انتظار می‌رود تیم وی تمرکز ابتدایی خود را بر روی پر کردن پست‌های ارشد کاخ سفید، از جمله رییس ستاد که قدرتمندترین سمت در میان کارکنان این نهاد است بکار گیرد. منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 انتخابات آمریکا جو بایدن کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی

به نظر می‌رسد کادرفنی پرسپولیس ساعاتی مانده به شروع بازی با سپاهان برای ترکیب اصلی به جمع بندی رسیده است.

دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود با توجه به اتفاقاتی که در اردوی سرخپوشان افتاده و شرایط مصدومان و محرومان ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • بازدید بلینکن از یک گذرگاه کلیدی در غزه
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • ۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟