Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ذوب آهن و فولاد در حالی که با نتیجه دو بر یک به سود میزبان در جریان بود، با پنالتی دقیقه ۹۷ برای فولاد به مساوی انجامید که این ضربه پنالتی اعتراض رحمان رضایی سرمربی سبزپوشان را در پی داشت.

رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جریانات این بازی اظهار داشت: پنالتی نادرست تنها اشتباه داور بازی نبود اما تاثیرگذارترین اشتباه بود که باعث شد در ثانیه‌های واپسین ۲ امتیاز حساس تیم ما از دست برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نه داور وسط و نه کمک‌هایش برای این بازی تمرکز نداشتند و به کرات اشتباهاتی داشتند که عمدتاً نیز این اشتباهات به ضرر ذوب آهن بود. از اوت دستی‌های سمت چپ زمین بگیرید که همه آنها با خطا پرتاب می‌شد و تنها یکی از آنها خطا اعلام شد، تا ضربه پنالتی.

سرمربی ذوب آهن گفت: در وهله اول باید بگویم که اصلاً در آن صحنه خطایی انجام نشد و حتی اگر خطا هم بود بیش از یک متر خارج از محوطه جریمه بود و این اشتباه بزرگ و فاحش بازی برده ما را به تساوی کشاند.

رضایی تاکید کرد: من ۸ سال در بالاترین سطح فوتبال دنیا و در ایتالیا بازی کردم و هرنوع قضاوت و داوری را دیده‌ام و از این نظر تجربه لازم را دارم. دوست ندارم بدبین باشم اما اگر بدبین بودم اتفاقات داوری در این بازی را به حساب اشتباه نمی‌گذاشتم. این داوری اصلاً در حد فوتبال ایران نبود و قطعاً کارشناسان هم روی آن نظراتی خواهند داشت.

سرمربی ذوب آهن گفت: درست چند دقیقه قبل از پنالتی داور بی دلیل کنار خط به من کارت زرد داد و این کارت زرد برای من یک پیام داشت و فهمیدم که ممکن است به زودی اشتباه بزرگی در بازی صورت گیرد. متاسفانه پیش بینی من درست بود و در آخرین ثانیه‌ها یک اشتباهی به بزرگی فاجعه از سوی تیم داوری رخ داد.

وی تاکید کرد: تیم‌ها ماه‌ها زحمت می‌کشند و میلیاردها هزینه می‌کنند که نتایج لازم را بگیرند. اگر امتیازات در یک رقابت سالم و به صورت فوتبالی از دست برود اصلاً مهم نیست اما اگر امتیازات به خاطر اشتباهات داوری از بین برود واقعاً جای افسوس دارد. لذا به عنوان یک سرمربی لیگ برتری انتظار دارم در هفته‌های آینده داوران دقت نظر بیشتری داشته باشند و باعث این نشوند که با یک اشتباه حاصل ماه‌ها تلاش و صرف میلیاردها هزینه یک تیم از بین برود.

کد خبر 5065543

منبع: مهر

کلیدواژه: رحمان رضایی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سایپا تهران انتخابی تیم ملی فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم ملی فوتبال ایران محمود فکری تيم مس رفسنجان لیگ برتر بسکتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا حالا به یک تهدید کاملا جدی برای بارسا در راه کسب رتبه دوم لالیگا تبدیل شده است. تیم تحت هدایت میچل امروز به زمین لاس پالماس رفته بود و در صورت پیروزی بالاتر از بارسا در جدول قرار می گرفت و به هدف خود نیز رسید. 

ابتدا میزبان به یک ضربه پنالتی دست یافت ولی گلر خیرونا توپ را مهار کرد. دیگو لوپز در دقیقه 26 توانست خیرونا را پیش بیندازد و در ادامه دووبیک خیلی زود شانس این را داشت که تیمش را 0-2 پیش بیندازد اما ستاره اوکراینی پنالتی خود را از دست داد.

همین بازیکن ولی در نیمه دوم و در دقیقه 57 پنالتی دوم خود در این بازی را گل کرد و در نهایت خیرونا میزبانش را 0-2 شکست داد.

با این برد خیرونا 71 امتیازی شد و موقتا با یک امتیاز بیشتر از بارسا در رده دوم قرار گرفت. بارسا اگر دوشنبه برابر والنسیا متوقف شود، به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه سوم باقی خواهد ماند و در نتیجه دیدار هفته بعد با خیرونا بسیار کلیدی خواهد شد. رسیدن به رتبه دوم برای قطعی کردن سهمیه سوپرجام اهمیت فراوانی دارد. 

لازم به ذکر است که رئال مادرید با 84 امتیاز فقط 4 امتیاز دیگر برای قهرمانی می خواهد.

دیگر خبرها

  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ