Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلهان عمر ، نماینده مسلمان کنگره آمریکا روز گذشته رژیم صهیونیستی را به دلیل نقض قوانین بین المللی پس از تخریب یک روستای فلسطینی در کرانه باختری در اوایل هفته گذشته محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، ایلهان عمر ، نماینده مسلمان کنگره آمریکا روز گذشته رژیم صهیونیستی را به دلیل نقض قوانین بین المللی پس از تخریب یک روستای فلسطینی در کرانه باختری در اوایل هفته گذشته محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این انتقادات پس از آن انجام می شود که محمد شطایه ، نخست وزیر فلسطین ، تخریب کامل روستای حمص البقیا را محکوم کرد. گفته می شود 80 خانوار این روستا آواره هستند.

 

عمر در پیامی توئیتری نوشت: تخریب خانه فلسطینی ها نقشه پاکسازی قومی اسرائیل و بر خلاف قوانین بین المللی است و آمریکا نیز مسئول این اقدامات است. وی افزود: اسرائیلی ها از امکانات و تجهیزات آمریکایی استفاده می کنند و آمریکا نیز در قبال این نقض حقوق بشر مسئولیت دارد.

 

وی گفت: اکنون یک جامعه کل بی خانمان است و احتمالاً مادام العمر آسیب خواهد دید. ایالات متحده آمریكا نباید پاکسازی قومی را حمایت کند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایلهان عمر فلسطینیها مقاومت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، کمیته امور اسرا و آزادگان تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ فلسطینی دیگر را در کرانه باختری بازداشت کردند.

یک زن، یک کودک و چند آزاده هم در میان بازداشت شدگان دیده می‌شود.

باشگاه اسیر فلسطین نیز در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته ۸۴۸۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

کد خبر 6089806 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی