Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@16:57:15 GMT

ماجرای تیراندازی پلیس در نازی آباد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۰۳۳۷

ماجرای تیراندازی پلیس در نازی آباد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری فردی شرور که اقدام به عربده کشی، قدرت نمایی با سلاح گرم و تخریب شیشه های یک واحد صنفی قهوه خانه و شیشه خودروها در حوالی محله یافت اباد تهران کرده بود خبر داد.

سرهنگ "سعید راستی" در تشریح این خبر گفت: این فرد در هفته گذشته در حالتی غیرعادی ضمن عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح گرم، اقدام به ایجاد درگیری و تخریب یک قهوه خانه کرده وپس از آن نیز اقدام به شکستن شیشه و خسارت به خودروها با استفاده از شی نوک تیز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اطلاع ماموران از وقوع این حادثه و اعزام به محل مورد نظر، در تحقیقات دریافتند که متهم مورد نظرش شیشه ‌های یک واحد صنفی قهوه خانه و تعداد 5 دستگاه خودرو را از ناحیه شیشه های جلو و بغل تخریب و بلافاصه از فرصت استفاده نموده و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی، روز گذشته شانزدهم آبان ماه، مخفیگاه متهم در حوالی نازی آباد شناسایی و مأموران موفق شدند طی یک عملیات پلیسی و در حالی که متهم اقدام به فرار کرده بود با شلیک چند تیر هوائی وی را دستگیرکردند و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت،با اشاره به اینکه کارشناسان میزان خسارات وارده به واحد صنفی و خودروهای تخریب شده را حدود 500 میلیون ریال براورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم از اراذل‌‌ و اوباش سطح یک ودارای سوابق شرارتی متعدد است که در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف کرد.

وی بیان داشت: این فرد شرور پس از انجام تحقیقات تخصصی و اعتراف به ارتکاب جرم، با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق با قرار صادره روانه زندان شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: تیراندازی پلیس نازی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند