Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدطلا شجاعی معاون فنی و نظارت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: همزمان با اعمال محدودیت‌ تردد خودرو در ۲۵ استان کشور به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در این مدت ۲ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۵۸۰ تردد خودرویی در جاده‌های خوزستان ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این میزان تردد نسبت به مدت مشابه هفته قبل از آن کاهش ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد، افزود: بیشترین تردد‌ها در جاده‌های بندر امام خمینی (ره) – ماهشهر در رفت و برگشت، اهواز - شوش و بهبهان - سه راهی آغاجاری به ثبت رسید.

شجاعی میزان تردد خودرو‌های سنگین در بازه زمانی مذکور در جاده‌های خوزستان را ۸۲ هزار و ۷۸۱ خودرو عنوان کرد و اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱٢ آبان خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی در ۲۵ مرکز استان از جمله اهواز، ممنوع اعلام شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت تردد تردد خودروها کاهش تردد خودروها تردد خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری

حمید شجاعی اظهار داشت: واردات بسیاری از ورق‌های گالوانیزه خودرویی به واسطه تامین این نیاز از سوی شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری، قطع شده است.

وی افزود: به واسطه توانمندی شرکت ورق خودرو محصولات تولیدی به کشور‌های دنیا صادر می‌شود.

شجاعی اضافه کرد: خودروسازان خارجی تمایل خود را برای استفاده از محصولات ورق خودرو اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات احداث خط تولید ورق گالوانیزه خودرو در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: حضور در بازار‌های کیفی دنیا و صادرات ۲۰ هزارتنی در سال ۱۴۰۳ از مهمترین برنامه‌های پیش روی این واحد صنعتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان