Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:50:04 GMT

همکاری وزرای فرهنگ و کشور در برگزاری هفته کتاب ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۰۸۲۱

همکاری وزرای فرهنگ و کشور در برگزاری هفته کتاب ۹۹

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از ستاد خبری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، وزارت کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، برنامه‌ریزی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب را خواستار شد.

نظر به برگزاری این هفته فرهنگی در هفته آخر آبان ماه سال جاری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزیر کشور در خصوص برگزاری این رویداد ملی در استان‌ها مکاتبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، برنامه‌ریزی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب را خواستار شد.

در نامه جلال درخشه به استانداران سراسر کشور آمده است: «با توجه به شرایط کرونایی کشور و امکان ایجاد محدودیت در شیوه اجرای برخی آیین‌های حضوری، می‌توان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و با تغییر شیوه‌ها و استفاده از روش‌های خلاقانه غیرحضوری، همچنان در جهت تقویت فرهنگ کتابخوانی و تشویق قشر کتابخوان در هفته کتاب در استان‌ها گام برداشت.»

بر این اساس استانداران سراسر کشور موظف شدند تا در راستای هماهنگی و تعامل سازنده با سایر سازمان‌ها، نهادها، مراکز فرهنگی، دولتی و غیردولتی استان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، اقدام کنند.

بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار می‌شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته کتاب وزارت کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته کتاب وزارت کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته کتاب وزارت کشور اخبار کنکور بیست و هشتمین دوره هفته کتاب استانداران سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در جریان دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه قزاقستان صورت گرفت، طرفین بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند. در این ملاقات ژنرال روسلان ژاک سیلیکوف وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزاری دفاع شانگهای پس از عضویت کامل ایران را تبریک و ابراز امیدواری کرد: حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان گردد.   امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد. وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد: ایران کاملا آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی می‌باشد. در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

دیگر خبرها

  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند