Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@12:11:29 GMT

پیروزی قزوینی‌ها با درخشش یک آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۱۰۳۸

پیروزی قزوینی‌ها با درخشش یک آمریکایی

تیم شورا و شهرداری قزوین اولین بازی خود در لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته اول لیگ برتر بسکتبال که به صورت متمرکز و به میزبانی سالن آزادی تهران برگزار می‌شود، امروز تیم شورا و شهرداری قزوین توانست در یک بازی نزدیک و تماشایی از سد آویژه صنعت مشهد عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان محمدرضا اسلامی که طی هفته‌های‌ گذشته با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کردند، با پیروزی ۷۶ - ۷۳ اولین برد خود را کسب کردند.

"واورلی آستین" سنتر آمریکایی-آلمانی تیم شورا و شهرداری قزوین با کسب ۱۶ امتیاز، ثبت ۱۵ ریباند و ۲ پاس گل دبل‌دبل کرد و با تاثیر گذاری ۲۵، بهترین بازیکن زمین بود.
قرار بود در دومین بازی امروز تیم های اکسون و رعدپدافند مشهد به مصاف هم بروند که به دلیل ابتلای تعدادی از بازیکنان به ویروس کرونا، این دیدار لغو شد.

 

لیگ برتر بسکتبال بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم

سرمربی تیم بسکتبال الریاضی لبنان ابراز امیدواری کرد، تیمش در بازی سوم مقابل شهرداری گرگان کار را تمام کرده و پیروز شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم الریاضی لبنان در بازی دوم از سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا که در تهران برگزار شد با حساب 98 بر 85 از شهرداری گرگان شکست خورد تا دو تیم در بازی شماری، یک - یک شوند. 

سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال

احمد فران سرمربی تیم الریاضی در مورد این بازی اظهار داشت: یکی از شب‌های بد خود را تجربه کردیم. ما نمی‌توانیم مقابل تیمی مثل شهرداری  گرگان برنده شویم وقتی 17 ترن اوور داریم.

سرمربی تیم بسکتبال الریاضی ادامه داد: ما همچنین شوت‌ها خوبی در این دیدار نداشتیم و این کاملاً خلاف چیزی بود که در بازی نخست در بیروت اتفاق افتاد.

فران گفت: کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. برنامه‌ریزی ما طوری بود که برای 28 دقیقه بسکتبال خوبی ارائه کردیم، اما در نهایت باختیم. امیدوارم در بازی سوم که در بیروت برگزار می‌شود، پیشرفت‌هایی داشته باشیم و کار را تمام کنیم.

دیدار سوم سری فینال این رقابت‌ها روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه ساعت 22:15 در بیروت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت